Tsja, wat is eigenwijs....denk dat alleen Karlien hier daar aan voldoet. Die heeft soms echt van die dagen dat ze het gewoon léuk vindt om niet te luisteren. Ik zie haar dan nog net niet lachen. Ben zelf altijd wel streng tegen haar, na een paar pogingen houdt ze dan op. Mijn zus moet nog wel een beetje leren de leiding te nemen, maar als ze dat doet is Karlien gelijk heel erg braaf. Tis dus meer een kwestie van leiderschap dan van gemenigheid ofzo.
Woudina is een aparte. Die heeft af en toe buien, en die zijn dan ook zo weer weg. Maar als ze echt iets in d'r hoofd heeft dan krijg je het er niet uit. Soms wil ze dan ook wel eens gevaarlijk zijn (dominant) vandaar dat we nu even opnieuw met de basis bezig zijn. Vrolijk of schrikkerig geen probleem, maar het moet wel veilig blijven.
Ylirjana kan ik niks zinnigs over zeggen. Dat is Douwina haar pakkie an

Ik begrijp haar niet en heb er ook het geduld niet voor. Douwina wel!
Annelisa is nog puberig en dat merk je in de omgang. Ze is met veel dingen zo verschrikkelijk makkelijk dat je haar wel eens onderschat. Zo heb ik zaterdag ondervonden dat ze ook echt gek kan doen. Maargoed, dat zijn goede leermomenten voor ons allebei. Er zit verder niks kwaads in, ze is gewoon vrolijk en gek op aandacht.
Cajra was een schatje en een supermakkelijk veulen, maar nu begint ze een beetje te puberen. Tis er een met karakter zullen we maar zeggen

Maar ook niet gemeen, meer aftasten wat wel en niet kan. Echt een boefje!