Ik twijfel heel erg
Tja ik weet ook niet wat ik in jouw plaats zou doen. Ik weet wel dat veel fjorden nog tot na hun 5e jaar groeien en niet alleen in de hoogte. Mijn fjorden zijn ook nog tot hun 6-7 jaar in de lengte en de breedte gegroeid.
Wat zijn postuur betreft is er dus zeker hoop, maar je tijd voor hem is het belangrijkste argument denk ik. Succes met je beslissing.
Wat zijn postuur betreft is er dus zeker hoop, maar je tijd voor hem is het belangrijkste argument denk ik. Succes met je beslissing.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Over vergelijken gesproken. Moet je zien hoe ielie RB was toen hij vier was (en vrouwtje erbij maar daar hebben we het hier niet over
)
(heb zo snel niet een heel betere foto)
edit en dit is nu

Veel sterkte met je beslissing.

edit en dit is nu

Veel sterkte met je beslissing.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ik heb hem weer van MP afgehaald. Ik kreeg wel wat reacties maar of voor de handel of op een manege. Er werd vooral gevraagd op hij braaf is, tja dat is hij nu wel maar ik weet natuurlijk niet hoe het zal zijn als hij aan het werk gaat. Een meisje vroeg ook of hij verkeersmak was...nou ook dat kan ik niet garanderen. Ik heb het er net nog even met Dennis over gehad en hij blijft in ieder geval tot het stalseizoen weer begint. Ik ben me er van bewust dat je een paard beter nu kan verkopen dan in het najaar maar het geld zal me een worst wezen eerlijk gezegd. Voorlopig loopt hij er prima. Wat een meut ben ik toch
.

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

ik zou als hoogte écht de reden is het ook niet doen hoor marijk. want wendrika was met 3 jaar oud 1.40 en nu 1.45m en ik heb het idee dat ze nog steeds groeit
als het meer het werk en de kosten zijn die je steeds meer tegenstaan, tja dan zou ik het er nog eens goed over hebben met dennis.
als het meer het werk en de kosten zijn die je steeds meer tegenstaan, tja dan zou ik het er nog eens goed over hebben met dennis.
Laatst gewijzigd door fjordido op vr 09 mar 2007, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Overhaaste beslissingen doen vaak niet veel goed.
Fijn dat ie mag blijven!
Als kijk naar Ullwin,die herken je bijna niet!
Tot welke leeftijd groeien fjorden eigenlijk door?
Fijn dat ie mag blijven!
Als kijk naar Ullwin,die herken je bijna niet!

Tot welke leeftijd groeien fjorden eigenlijk door?
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
- jezzikaatje
- Contacteer:
Voorlopig blijft hij gewoon staan waar hij staat. En je hebt helemaal gelijk Viv. Er komt ook nog bij dat ik hem op dit moment absoluut niet klaar vind voor arbeid en dat een ander daar misschien wel totaal anders over denkt dan ikzelf. Ik zou het verschrikkelijk vinden als hij nu weggaat en ik hoor dat hij bijvoorbeeld over een maand al onder het zadel is. Het is nu gewoon nog niet mijn moment en misschien komt dat moment wel helemaal niet.
Qua kosten komt het misschien ook wel goed ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en mocht ik aangenomen worden dan ga ik veeeel meer verdienen.
Qua kosten komt het misschien ook wel goed ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en mocht ik aangenomen worden dan ga ik veeeel meer verdienen.
Morgan!! 

Abe is laatst gemeten op 1.40, nou is dat voor mij groot zat
, maar ook hij is nog best iel.ik laat hem ook dit voorjaar en zomer lekker op het land en dan zien we in het najaar wel hoe hij is. Ik vind Abe zoals hij nu is ook nog niet klaar voor het "echte"werk zeg maar. misschien zijn Reitzes inderdaad wel laat bloeiers???

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
- Thessa Keizer
Oh gelukkig, ik lees trouwens nu net pas dit topic, dat ie voorlopig blijft, hij ziet er ook zo leuk uit en joh inderdaad, wie weet gaat ie de komende tijd ineens heel hard groeien, enne moet eerst nog wel even meeten he die broer van Aike
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!