zadelmaker was op Texel
- Evaliensvenna
- Contacteer:
zadelmaker was op Texel
Daar moest ik natuurlijk even gebruik van maken!! Ik wou gewoon voor extra check dat er nog eens naar gekeken werd, en zooo wat is die man goed zeg! Ik had me nette pakkie nog aan want moest ff snel in me lunchpauze stukje voorrijden, dus ik op me pakkie en hakjes erop. Gelukkig had hij het snel gezien na een klein stukje draven want zat niet echt lekker!
Zadel was perfect voor mijn lichaamsbouw.
Svenna was een wokkeltje zei die hahaha
haar ene schouder is gespierder dan de andere maar de andere heup buigt ze iets meer. Hij heeft me zadel daarom iets aangepast zodat het allemaal iets makkelijker word voor Svenna. Ik vond het echt super knap, want alles wat hij zei had de fysio mij ook al verteld. En dat na 1 lange zijde draven he! Dus ik kan van Rijs iedereen aanraden! Heb vanavond extra lekker gereden op me wokkeltje!
Zadel was perfect voor mijn lichaamsbouw.
Svenna was een wokkeltje zei die hahaha
haar ene schouder is gespierder dan de andere maar de andere heup buigt ze iets meer. Hij heeft me zadel daarom iets aangepast zodat het allemaal iets makkelijker word voor Svenna. Ik vond het echt super knap, want alles wat hij zei had de fysio mij ook al verteld. En dat na 1 lange zijde draven he! Dus ik kan van Rijs iedereen aanraden! Heb vanavond extra lekker gereden op me wokkeltje!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
- jezzikaatje
- Contacteer:
Wat goed zeg!
Erg fijn voor Svenna!
Erg fijn voor Svenna!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Re: zadelmaker was op Texel
Evaliensvenna schreef:! Dus ik kan van Rijs iedereen aanraden! !
Hij is goed he? Jemig komt hij helemaal naar Texel???
- Ilonka
Wat heerlijk als je een zadelmaker hebt die je blind kunt vertrouwen he?
Ik heb dat met Herman de Bunt van Coutntry Mill in Nijkerk. Die kwam voor 5 paarden bij ons op stal (ik had hem geregeld en er wilden veel mensen mee doen) bij Ilonk lag alles nog perfect, ik best trots na 4 maanden niets doen toch alles er netjes weer aangetraind. En bij drie anderen kon hij exact vertellen aan de hand van de rug hoe het paard liep, wat ze er mee deden etc.
Wees maar zuinig op hem! En op Svenna maar dat ben je wel!
Ik heb dat met Herman de Bunt van Coutntry Mill in Nijkerk. Die kwam voor 5 paarden bij ons op stal (ik had hem geregeld en er wilden veel mensen mee doen) bij Ilonk lag alles nog perfect, ik best trots na 4 maanden niets doen toch alles er netjes weer aangetraind. En bij drie anderen kon hij exact vertellen aan de hand van de rug hoe het paard liep, wat ze er mee deden etc.
Wees maar zuinig op hem! En op Svenna maar dat ben je wel!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Re: zadelmaker was op Texel
Het jammer is dat hij niet heel Nederland door gaat... tenminste ging...Evaliensvenna schreef:Dus ik kan van Rijs iedereen aanraden! Heb vanavond extra lekker gereden op me wokkeltje!
- nancy imka
Hij heeft laatst bij Imka ook haar zadels nagekeken. Imka liep heel erg stijf. En na het opvullen van mijn dressuur en australian stock zadel loopt ze weer als een zonnetje. Die stock zadels waren hem niet allerdaags maar hij heeft hem wel weer passend gekregen. Super!!!
Hij komt uit zevenhuizen (bij zoetermeer)
Hij komt uit zevenhuizen (bij zoetermeer)
Dat is wel lekker ja, die naam gaan we onthouden. Veel plezier met je aangepaste zadel!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Misschien wel als we met een aantal zijn?Janine schreef:Denk niet dat Tiel in zijn werkgebied ligt.Charret schreef:Waar komt hij vandaan dan? Ben wel geinteresseerd.
Hij komt tot 40km vanaf zevenhuizen
Ik ben ook wel geinteresseerd

Misschien kunnen we een zadelpas en meet meeting houden in deze omgeving, manege in Maurik bijvoorbeeld?
...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ohkee... dat wist ik niet. Ik weet wel dat hij toen bij mijn stalgenootje wel op de kliniek wilde komen, maar niet op stal.JoyceNan schreef:Je moet gewoon bellen. Hij gaat tegenwoordig ook verder weg.Oke tegen iets meer rijskosten vergoeding volgens mij maar goed. Dat heb ik er wel voor over, want ik ben ook zeer tevreden over zijn werk en kennis.
Marije idd goed plan!