Pablo schreef:Hier iemand die het er inderdaad niet mee eens is. Maar ach, het is jouw beest. Wat me het meeste irriteert is dat je vorig jaar (dat we naar Friesland gingen) het pad voor Aike al had uitgezet en dat je dus imo totaal niet kijkt naar Aike zelf. En dat hij aangeeft dat hij er aan toe is, dat is me duidelijk, dat komt omdat hij veel te weinig buiten staat voor zo'n jong ding.
fijn dat jij vanuit Kromenie kan zien,wat een paard in Vlaardingen doet elke dag
zo slecht of goed ik iedere vaste FWer nu ken,ga ik er vanuit dat ze allemaal niet minder dan het beste voor hebben,met hun dieren,dat dat niet altijd het superideaal is,is spijtig,maar niet iedereen heeft die luxe in de winter.
kom op zeg,dit vind ik een beetje laag!
en dat het zo uitkomt,zoals Thessa vorig jaar al hoopte,is alleen maar mooi toch,dan kent ze haar paardje gewoon heel goed,dan heeft ze hem goed ingeschat.
Ze is een volwassen vrouw,daar mogen we toch van aan nemen(en dat weet ik wel zeker,na Thessa te hebben gesproken in Vrouwenpolder)dat ze d'r plan bijsteld,mocht Aike het niet kunnen bolwerken.