pensionstalling paard of pony?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » ma 26 feb 2007, 15:41

saskia schreef:Ik heb ponystalling voor Sjors, naja boxen zijn even groot, je betaalt gewoon minder. :j
Voor Iwan en Raya betalen wij ook als een pony. Is bij ons idd ook goedkoper

Maar ik moet wel lachen om die redenatie van die pensionhouder... tss wat zijn er toch domme mensen bij 8)7
Laatst gewijzigd door Nicole op di 27 feb 2007, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Unique
Contacteer:

Bericht door Unique » di 27 feb 2007, 12:17

Op de manege waar ik heb gestaan mocht ik zelf kiezen tussen pony of paarden stalling. Enige verschil was de grote van de box en dat een paard 90 euro duurder was! Heb dus voor pony gekozen ;)
Per 1 maart ga ik naar een kleine pensionstal en daar is voor ieder paard de prijs hetzelfde :)

Unique(Jars x Halstor)
http://www.fjordunique.nl

Afbeelding
svennieboy

Bericht door svennieboy » di 27 feb 2007, 19:24

bij ons is het idd ook allemaal zelfde prijs en kracht voer komt er over heen maar ik zeg er altijd al bij geef hem maar niet zo veel als de rest of zet hem maar op een schraal stukje anders is ie zo moddervet en dat willen we toch niet :o weer zoon iemand met een vooroordeel |(
Startgerechtigd voor de L1
We gaan ervoor!!!!!
Tatjaná

Bericht door Tatjaná » wo 28 feb 2007, 08:13

Bij ons zit er sowiso geen verschil in. Maar bij stallen waar ik ben geweest is er soms ook gezegt dat Fjorden veel eten. Mijn antwoord daarop was: "Dat maakt voor u dat niet uit, onbeperkt hooi krijgen ze sowiso en brok hoeft ze maar een half kilo'tje. En ik heb op sommige ponyboxen gezien dat die een hele of 1,5 kilo krijgen."
Toet was die man wel even stil...
Plaats reactie