Rb stond al uitgebreid te gapen toen ik aankwam. Op de achtergrond zie je de stukken waar ze van de zomer op komen lopen. Dit is nu bemest.

Do the Herman is ook wel aan RB besteed

wat heb jij daar?

Als ik dit doe krijg ik dan koekjes? (dit was overigens op commando)

Nou ik ken geen truucjes hoor krijg ik dan koekjes als ik lief kijk?

En op een afstandje. Hier zie je hun "tent" Hier staan ze erg graag onder. Het is alleen niet betegeld, want dat hadden we zomers nooit nodig. Nu kwamen we er dus achter dat het vol liep met water na een paar fikse regenbuien. Maar we hebben de oplossing gevonden in de vorm van houtsnippers dus ze hebben weer droge voetjes. Rechts ligt ook nog een stukje waar ze op mogen lopen dit is tot nu toe nog niet gebeurd omdat ik daar nog niet alle JKK weg heb en geen enkel risico wil nemen. Dit gebruik ik nu dan ook om mijn hooi neer te leggen.

En dan hier het plantje waar ik de grootste hekel aan heb en die mij het hele jaar zoet houdt JKK. Ik ben alweer begonnen met steken (gelukkig heeft het nog nauwelijks gevroren.) Dit is de eerste keer sinds ik deze wei gebruik dat we het bemest hebben en zoals het er naar uit ziet vinden de plantjes het niet leuk want ze worden zwart.

nou dat was hij weer