Paarden en hun baasjes
Paarden en hun baasjes
Vind jij dat ook....
Ze zeggen vaak dat honden op hun baasjes lijken.
Maar is dat bij paarden ook zo.
Hebben jullie een ook foto's van paarden en hun eigennaars
die dan op elkaar lijken.
Groetjes Nicole
Ze zeggen vaak dat honden op hun baasjes lijken.
Maar is dat bij paarden ook zo.
Hebben jullie een ook foto's van paarden en hun eigennaars
die dan op elkaar lijken.
Groetjes Nicole
Moet zeggen, heb vaker de 'ja' gezien dan de 'nee' dus ga ik ook voor de ja. Maar denk ook dat paarden en mensen qua gedrag op elkaar gaan inspelen (waardoor ze dus meer op elkaar gaan lijken). Het gebeurt dan wel onbewust, maar zonder die interactie denk ik dat een echt "duo" qua paard en baas denk ik ook niet aanwezig is.
MAAR...hierbij gaat hij in mijn zin van het woord om het lijken op in karakter en doen en laten en niet zozeer qua uiterlijk eigenlijk. Qua uiterlijke overeenkomsten zie ik het niet, denk ik, nog nooit echt op gelet...
MAAR...hierbij gaat hij in mijn zin van het woord om het lijken op in karakter en doen en laten en niet zozeer qua uiterlijk eigenlijk. Qua uiterlijke overeenkomsten zie ik het niet, denk ik, nog nooit echt op gelet...
Geluk is de vrucht van intens werk
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Oh ja hoor, we zijn allebei blond, dom en hebben een dikke kont
Nee geintje hoor, ik geloof daar niet zo in eigenlijk.

Nee geintje hoor, ik geloof daar niet zo in eigenlijk.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Er wordt wel eens gezegd het gedrag van je paard is de afspiegeling van je eigen ziel. Ik geloof daar wel in. Paarden zijn en gedragen zich net zo als je ze went en als je ze hebt. In die zin kan je wel spreken van "lijken op", ben je zelf relaxed, is je paard vaak ook relaxed, ben je zelf gestressed, gehaast, boos of wat dan ook, dan is het paard ook "ineens" uit zn hum....
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ik geloof zeker dat ik op mijn paard lijk en hij op mij, wij gaan al 14 jaar met elkaar om en ik geloof nooit dat je dan niets van elkaar overneemt.
Ik heb een hele sterke band met Iwan, en het klinkt raar maar ik heb een paar keer gehad dat ik het gevoel had dat ik naar stal móest. Waarom weet ik niet, maar ik moest en zou naar stal.
Kom ik daar had Iwan koliek...................... en dat is vaker als 1 keer voor gekomen, verklaar dat maar eens...............................
Ik heb een hele sterke band met Iwan, en het klinkt raar maar ik heb een paar keer gehad dat ik het gevoel had dat ik naar stal móest. Waarom weet ik niet, maar ik moest en zou naar stal.
Kom ik daar had Iwan koliek...................... en dat is vaker als 1 keer voor gekomen, verklaar dat maar eens...............................
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- joske_vuran
- Contacteer: