NArc gaat met wedstrijd pensioen
NArc gaat met wedstrijd pensioen
Njarco en ik gaan stoppen met het rijden van wedstrijden. Hij is nu 14 jaar en doet het allemaal nog super hoor maar ik vind dat njarco het wel verdient om nu op een hoogtepunt kwa lopen te stoppen.
Ik hoop dat ik nu voor hem een meisje kan vinden die hem wil laesen. Want ik zou hem voor nog geen 100.000 euro willen missen.
Zelf ga ik een nieuw paard erbij kopen. Ik hou jullie verder op de hoogte.
Ik hoop dat ik nu voor hem een meisje kan vinden die hem wil laesen. Want ik zou hem voor nog geen 100.000 euro willen missen.
Zelf ga ik een nieuw paard erbij kopen. Ik hou jullie verder op de hoogte.
NJARCO Z1 dressuur.
Zooooooooooo trots op mn ventje.
Zep s mijn nieuwe topper in spe.
FJORD thats what makes the difference
Jeetje, dat is vast een beslissing geweest waar je lang over na hebt gedacht! Succes met de zoektocht naar een lease meisje en een nieuw paard.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Nou, ik kan me erg goed voorstellen dat het een moeilijke beslissing voor je geweest is, aangezien Nisko vorig jaar gedwongen met pensioen is gegaan. Hoop dat Njarco er lekker van gaat genieten.
Net als jij wil ik er graag een paardje bij om weer meer mee te gaan doen. Maar dan de organisatie van zoiets? Heb jij de paarden thuis of in pension? Ik kan Nisko gewoon niet missen, maar 2 paarden op 2 plekken (Nisko in de wei en toekomstig paardje in pension) brengt ook weer allerlei lastige dingen met zich mee.
Net als jij wil ik er graag een paardje bij om weer meer mee te gaan doen. Maar dan de organisatie van zoiets? Heb jij de paarden thuis of in pension? Ik kan Nisko gewoon niet missen, maar 2 paarden op 2 plekken (Nisko in de wei en toekomstig paardje in pension) brengt ook weer allerlei lastige dingen met zich mee.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
wijs besluit Linda...
je was al wat aan het twijfelen toch, na zijn peesblessure??
wel leuk dat je met een nieuwe uitdaging gaat beginnen...
toch wel een fjord he??
(al had ik al plannen van een kwpn gehoord
)
je was al wat aan het twijfelen toch, na zijn peesblessure??
wel leuk dat je met een nieuwe uitdaging gaat beginnen...
toch wel een fjord he??

(al had ik al plannen van een kwpn gehoord

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Bedankt voor de lieve reacties. Moeilijk was het zeker.
Heb gisteren met trillende vingers een advertentie op MP gezet. Oook al is het alleen om te laesen. haha. het wordt geen fjord maar waarschijnlijk een leuke niet al te oude kwpner. Liefts niet ouder dan 5 jaar.
annemarie:
Nacr staat inderdaad op een pensionstal. Ook ik kan geen twee stal huren betalen vandaar dat ik narc aan beid om te laesen tegen de stallings kosten.
Heb gisteren met trillende vingers een advertentie op MP gezet. Oook al is het alleen om te laesen. haha. het wordt geen fjord maar waarschijnlijk een leuke niet al te oude kwpner. Liefts niet ouder dan 5 jaar.
annemarie:
Nacr staat inderdaad op een pensionstal. Ook ik kan geen twee stal huren betalen vandaar dat ik narc aan beid om te laesen tegen de stallings kosten.
NJARCO Z1 dressuur.
Ik heb echt de beste ouders ever.
Mijn vader en moeder gaan njarco leasen samen met mijn instructrice.
Mijn vader vind het leuk om af en toe te mennen. Mijn moeder gaat hem in principe 4 dgn rijden.
En het zoontje van mijn instructie gaat hem 3 dgn rijden en die gaat op den duur ook wedstrijdjes starten met hem.
Dit is echt de beste oplossing ever.
My is happy

Mijn vader en moeder gaan njarco leasen samen met mijn instructrice.
Mijn vader vind het leuk om af en toe te mennen. Mijn moeder gaat hem in principe 4 dgn rijden.

En het zoontje van mijn instructie gaat hem 3 dgn rijden en die gaat op den duur ook wedstrijdjes starten met hem.
Dit is echt de beste oplossing ever.
My is happy

NJARCO Z1 dressuur.
- Thessa Keizer