Hallo allemaal,
Druk dagje gehad vandaag.!!
Vanmorgen eerst Pino's manen geknipt en zijn staart, en omdat ik toch bezig was dan ook de shetjes maar wat netjes gemaakt.En alle dieren verzorgt,en het huishouden niet te vergeten.
Vanmiddag eerst met Pino naar de manege geweest, waar pino en ik echt hard moesten werken. We kregen wat aanwijzingen,en raad van een vriendin,ik moest een beetje anders gaan zitten, handen ietsje naar voren, pino ietsje meer ruimte geven, en walla,daar kwam wat verruiming,en kon ik nog beter zitten.Pino kan best hard draven, maar das veel te veel over zijn tempo, maar vandaag kon ik hem wat netter laten lopen.Al lijkt het voor mij vreselijk traag te gaan.
Ik heb echt stukjes uit de proef geoefend, en dat ging helemaal niet slecht.
Na het rijden Pino op stal, en paulientje( 85 cm) ingespannen, en bojana en vriendin op de kar.
Ik op de fiets ernaast, en gaan met die banaan. De kids hadden dolle pret, want paulientje wilde wel lopen.
Niet te gek gemaakt, want ze had er al een tijdje niet voor gestaan, dus met 40 minuten weer thuis, en hup nummer drie, langs de fiets laten lopen.
Toby wordt in mei 3 jaar, en met hem moet ik het voorzichtig aanpakken,hij moet heel regelmatig getrained worden, vanwege zijn op slot slaande knieen.Op advies van kelly, loopt hij nu balkjes,wat hij erg leuk vind, en bouw ik zijn conditie wat op door te draven in de berm.
Maar vandaag dus alle drie in beweging gehad. Heerlijk, ze weten het ook presies he. Als we weer terug komen, dan komt er wat lekkers, en ooo das dan ikke eerst en jullie wegwezen!!!
De donderdag wordt NOG gezelliger, brenda van veronica komt ook, dus we hebben een dubbele meeting. verslag volgt laterrrr.
Zo dit was het weer, groetjes karin en Pino en de rest.
alle drie in beweging vandaag!!
alle drie in beweging vandaag!!
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Dat is idd een druk dagje geweest, maar wel lekker! Heerlijk zo met de paardjes.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl