eerst maar een half dagje werken, de andere helft moest ik naar een andere rabo naar een bijeenkomst over binnenvaartschepen. was best gezellig, zo kom je nog eens ergens.
die rabo was voor mij dichter bij huis dan mijn eigen, en omdat het half 5 afgelopen was en het mij niet zo aantrok daar te blijven borrelen, ben ik hem meteen naar huis gepeerd

dus ik was heeeerlijk vroeg thuis en het was nog licht.
Dus ik dacht kom doe eens gek en ik heb meteen Palermo opgezadeld en ben met hem buiten gaan rijden. Had ik eigenlijk nog nooit gedaan

Ging goed, hij is zoooo braaf, je zou er een kanon naast af kunnen schieten. Hij schrok 1x van een paar opvliegende eendjes maar zijn reactie is niet heel spectaculair ofzo.
Daarna gegeten en daarna met Wieteke samen de fjordjes gereden, ook buiten. Lekker ritje was dat hoor!
En toen savonds kroop ik achter de computer even "bokken" haha en toen zag ik dat ik een PM had... van de nieuwe eigenaar van de vader en moeder van Jasmijn!!!!!
Ik wist al via via wie de vader was en heb een aanvraag voor DNA onderzoek lopen, maar nu kan ik dus ook de moeder laten testen!! Dan zou Jasmijn volpapier kunnen krijgen! echt supertof! Dan is ze wel wat waard

Dus al met al.. was het een lekker dagje.

Groetjes ILOON