Allereerst Odin & Vickey, allebei nog steeds drachtig en de buikjes beginnen steeds meer te groeien!
Ze zijn beide nog erg actief en ze rennen er nog op los

Ik probeer ze zo vaak mogelijk te rijden maar vanwege m'n school lukt dat niet altijd, ik kan nog maar 4 keer in de week bij ze zijn...
Update van Willempie

Vandaag heb ik voor het eerst op Willem gereden zònder dat ik hem eerst gelongeerd heb!
Het was zo rustig weer dus ik durfde het wel aan. Ik merkte wel dat hij in het begin erg graag wilde aandraven, maar hij moest netjes wachten op mijn hulpen. Het gaat al erg goed vind ik zelf! Hij zoekt al een beetje m'n hand op, maar hij loopt al snel te diep.. maar dat komt vanzelf wel als hij wat sterker wordt.
Galop gaat ook al erg goed, hij vind het prachtig en hij neemt me toch grote sprongen! Echt heel stoer!
Update van mij..
Met mij gaat het goed hoor

Ik spring nu ook weer mee in de wekelijkse springles. Daar spring ik nu mee op Saola K. Een KWPN'er die in het verleden wel eens een L parcours heeft gesprongen op een handelsstal...mààr..ze kan nog wel eens een knop omzetten in d'r koppie en dan geeft ze een rodeo-show.
Ik rijd al een tijdje op d'r, gewoon af en toe eens als de eigenaresse niet kan, maar ik had nog nooit zo'n showtje meegemaakt.
Tot afgelopen zaterdag dan... Er was weer springles en we waren aan het losrijden. Ik merkte al aan d'r dat ze druk werd, en toen galoppeerde ik een volte, en ik kwam uit op de binnenhoefslag. Op het zelfde moment kwam er een meisje met een fjord naast me galopperen en dat vond Saola wel een goede reden om gigantisch te bokken

De eerste sprongen kon ik nog wel uitzitten, maar ze ging maar door en toen knalde ik eraf (En het was alweer een aantal jaar geleden dat ik van een paard was afgevallen.. )
Ik kwam volop op m'n knie terecht, en die is nu ook lekker blauw

Had wel gewoon doorgesprongen hoor, ze was nog wel gek in d'r koppie maar het springen ging goed (alleen een beetje snel

Voorderest rijd ik nog steeds elke maandag (of dinsdag) op m'n bijrijdpaard. Heel misschien mag ik hem starten, maar dan moet ik wel meteen in de M1, en dat gaat niet want ik kan ècht niet doorzitten op dat paard

Ik mag misschien ook die Saola twee keer in de week bijrijden, misschien wel beter want zo leer ik haar even beter kennen..
En dat was het volgens mij..nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte!!