Angezien ik regelmatig teleurgesteld ben m.b.t. stalling enzo, was ik er niet gerust op dat het met dat landje zou gaan lukken waar die shetjes nog op staan, dus ik heb gisteravond dat kennisje van die klant van mij maar eens gebeld. Ze klonk heel positief en ze vond het ook wel fijn als er weer paarden het landje zouden lopen.
We hadden vanmorgen tussen 11 en 12 afgesproken bij het weitje en het klikte gelijk, we waren in een mum van tijd 100-uit aan het kletsen. Ze vangt daar ook poezen op en die zitten in diverse stalletjes, een caravan en weet ik het allemaal. En ja ik heb ook 5 katten, dus we bleven kletsen over de paarden en katten

Er is een hele grote stal bij, kunnen makkelijk 2 paarden in en het is heel erg groot 2,5 keer zo groot als wat we hadden. Het is nog geen km van mijn zaak en bijna 2 km van huis, dus heerlijk dichtbij (ja nu staan ze 15 km van mijn huis).
Nouja om een lang verhaal kort te maken................... we gaan morgen verhuizen.En ik heb er echt zin in, want dit voelt echt super goed

En maar goed dat ik haar gebeld heb, want ik sprak vanmorgen die man van dat andere landje en volgens hem krijgt hij die mensen er niet zomaar vanaf. Ze hebben nu ineens de achterstallige huur betaald en over 4 maanden loopt het contract pas af, dus ben blij dat ik me daar niet blind op heb gestaard