Even voorstellen
- Petra_Laros
Welkom,
Ik ben Petra, een vriendin van Yvette. Ik heb geen fjord maar huistuin en keuken paarden in alle kleuren en leeftijden.
Om even op je vraag terug te komen, Ja Ursina was van Yvette. Heb jij op de donderdag gereden???
Ik ben Petra, een vriendin van Yvette. Ik heb geen fjord maar huistuin en keuken paarden in alle kleuren en leeftijden.

Om even op je vraag terug te komen, Ja Ursina was van Yvette. Heb jij op de donderdag gereden???
Geen Fjordenbaas maar wel Iza,Cosimo Taco & MuisFan!!! &
Bruinknotjespaard Hobbelaar!
Bruinknotjespaard Hobbelaar!
Haha, Petra was me voor. Had jij ook een bericht in het gastenboek van mijn site achtergelaten?Petra_Laros schreef:Welkom,
Ik ben Petra, een vriendin van Yvette. Ik heb geen fjord maar huistuin en keuken paarden in alle kleuren en leeftijden.![]()
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Welkom op FW,ik ben Tanja en in het bezit van een merrie van 5 jaar.
Je hebt echt een hele leuke fjord!
Je hebt echt een hele leuke fjord!
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Welkom op FW. Ik ben Anouska, 27 jaar, en in het bezit van de 1,5 jarige hengst Bjorn.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Thessa Keizer
Hoi, welkom hier, ik ben Thessa 30 jaar, en heb samen met vriend een Haflingerruin van zes jaar die luisterd naar de naam Blaze en een Fjordenruintje van ruim 2,5 jaar oud met de naam Aike. Mooie merrie heb je hoor.
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Aaaahhhh,wat leuk om Pien weer eens te zien!!!
Ze ziet er echt enorm goed uit,Ditte.
Welkom op FjordenWereld.
Ik ben Angela en ben 28 jaar.
Wij hebben een fjordenmerrie van 20 jaar oud,een haflingerruin van 4 jaar oud en 2 friese ruinen van 4 en 5 jaar oud.
Hoop dat je net zo ''verslaafd'' als ons raakt,blijven we mooi op de hoogte van Pientje...hahahaa.
Veel plezier hier!
Ze ziet er echt enorm goed uit,Ditte.
Welkom op FjordenWereld.
Ik ben Angela en ben 28 jaar.
Wij hebben een fjordenmerrie van 20 jaar oud,een haflingerruin van 4 jaar oud en 2 friese ruinen van 4 en 5 jaar oud.
Hoop dat je net zo ''verslaafd'' als ons raakt,blijven we mooi op de hoogte van Pientje...hahahaa.
Veel plezier hier!
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Ja klopt, had ik gedaan inderdaad! Ik reed eerst op de woensdag en daarna op de zaterdag. Dender was mijn lievelingsponyyvette schreef:Haha, Petra was me voor. Had jij ook een bericht in het gastenboek van mijn site achtergelaten?Petra_Laros schreef:Welkom,
Ik ben Petra, een vriendin van Yvette. Ik heb geen fjord maar huistuin en keuken paarden in alle kleuren en leeftijden.![]()

Ja ik weet het haha. Ben al wat dingetjes aan het verzinnen en ga dit weekend weer fanatiek foto's makenCarolinef schreef:tsja en nu moet je lekker veel over pien schrijven en laten zien he Ditte

Ik zag dat Haakon al een aardig maatje begint te worden

En Ubie lijkt me echt een lieverdje. Leuk om die foto's steeds voorbij te zien komen.