Ik had ze op een landje staan van iemand, maar dat landje is inmiddels veranderd in een soort van blubberbak. Mede doordat Exel niet achter de draden bleef en ze dus door het hele landje hebben lopen ploegen. Nou kreeg ik dus een hoop gezeur van de eigenaar van dat landje, maarja ehhhh moet ik het overdekken ofzo? Als het blijft regenen, wordt de wei er niet beter op.
Nouja ik toch maar eens her en der geïnformeerd en ik kon op een stukje land van iemand anders, alleen dat is maar voor 2 weken. Dus ik heb ze toch maar overgezet, al is het alleen maar dat ze met hun voeten uit de blubber zijn, dalijk hebben ze nog mok ook

Nu zag ik toevallig een advertentie van een stukje land bij mij in de buurt met stalletjes erbij en houten omheining, dus in mijn ogen "Exelproof". Alleen is het grote probleem dat er nog mensen met shetjes op staan en die wil de eigenaar eraf hebben,omdat ze achterliggen met de huur. Nou zegt hij dat het aankomende week geregeld is, maar ik ben zo vaak teleurgesteld dat ik er nog niet op durf te hopen

Ik moet nu dus binnen 2 weken iets anders voor ze vinden, anders heb ik een megaprobleem, want dat eerste landje is niet meer te doen om terug te gaan en ik geloof ook niet dat we nog welkom zijn

Dus in het alleruiterste geval heb ik over 2 weken hier 2 fjorden in de achtertuin lopen........................duimen jullie ajb dat het met dat stukje land hier gaat lukken?