Nou, ja Tea dus heen gebracht en donderdag zouden er voor het eerst clublessen zijn van de club hier in de buurt.
Ik ben dus even gaan kijken, wel zo gezellig en toen heb ik Tea ook even lekker geborsteld.
De meeste mensen ken je natuurlijk van gezicht, er was best wel wat aanloop.
Er was iemand op de club met een fjord zonder papier, maar ik vond haar kwa hoofd wel wat van Sas weg hebben. Was best een leuk ding. En een dikke bos manen. Dus ik, als je ze mooi wilt hebben zou ik ze eerst helemaal afscheren, maar dat wilde ze niet, want ze had gehoord dat dat helemaal niet werkte.. Prima, zelf weten..
De kinderenb van de eigenaren zijn erg leuk. De jongste, Alco, een jaar of vier/vijf is helemaal weg van Tea.. Hij knuffelt haar en kijkt de hele tijd of ze nog wel goed bij haar hooi kan. Ook heeft hij geholpen met borstelen en haar twee snoepjes gegeven..
En toen Tea weer in haar box stond ging hij de hele tijd even bij haar kijken, hihi..
Tea heeft dus al een fan. Vooral de manen vindt Alco erg fascinerend, hihi.. Die staan rechtop.. En het feit dat er een baby in zit natuurlijk..
Hij helpt mij ook met het opruimen van mijn spulletjes, erg handig, hihi..
Verder zijn er nog twee kinderen en die zijn ook erg leuk en lief. Tja, zo'n grote gele knuffelbeer trekt nogal..
Ze is nu ook erg rustig en voorzichtig met de kinderen..
De bak is nog wel wat zwaar, moet even gesproeid woren, maar dat zal nog wel goed komen, hij ligt er ook nog maar net..
Tea kan er wel lekker in rollen.. Vindt ze heerlijk..
Verder gaat ze drie keer in de week in de stapmolen, dat is ook wel erg fijn. en ze krijgt nu lekkere muesli 's avonds.
En ze zijn nog vollop aan de gang en er hangt dus nog plastic e.d. dus ze went erg goed aan rare dingen. Gisteravond klapperde er wat plastic in de wind en later ging ze er gewoon lang, wordt ze lekker bomprooff!!!
Het bevalt nu dus prima!!
Tea op stal.
Tea op stal.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
haha dat jochie klinkt echt onwijs lief (doe mij er een die mij zo helpt
). Dus mocht je een keer niet kunnen en je belt er eens heen om te vragen hoe het is, moet je hem maar even aan de telefoon vragen!
En kom binnenkort maar eens even checken hoe het er nu uit ziet daar!

En kom binnenkort maar eens even checken hoe het er nu uit ziet daar!
Geluk is de vrucht van intens werk