Nou, ik heb nieuws... het braafste paard van de wereld is gisteren in de menles aan de kletter gegaan.... m'n Witje.... resultaat:
- Nais gelukkig niks aan de hand (iemand heeft nog de les met 'm uitgemend)
- ik blauw oog, wenkbrauw sneetje, kin blauw en geschaafd, grote vochtbult en blauwe plek op m'n been, ik loop als kreupele Daatje

- Lamoen van de kar krom, kar beschadigd
We moesten nogal verzameld rijden en hij wilde juist graag lopen, dus gaf een soort frustratiebokje. OK, dat was fout natuurlijk, maar wat daarna gebeurde was een soort Murphy's Law, een opeenstapeling van rottigheid. Bij dat bokje kwam z'n rechterachterbeen aan de buitenkant van de streng. Hij raakte daardoor in paniek en bleef bokken om dat ding kwijt te raken, waarbij hij uiteindelijk met beide achterbenen aan de rechterkant van het lamoen stond. Het duurde 1 rondje bak voordat ik 'm stil had, ik weet eigenlijk niet meer of de wagen op z'n kant lag, maar ik lag ergens voorin waar je normaal je voeten hebt en was druk bezig om 'm te stoppen en schaafde langs de bakschotten (rustig maar jochie, rustig maar jochie)... We reden met 6 aanspanningen in de bak en ik heb niemand gezien

A.s. zondag Fjovrili concours mennen met de buurman. Ik weet niet (en het kan me niet zoveel schelen) of er iemand naast je mag zitten, maar ik laat m'n buurman er mooi naast zitten, want ik heb effe de bibbers

Kortom, het was me het avondje wel...