Voor het eerst gelongeerd................... Alco!!!
- jezzikaatje
- Contacteer:
Zelfs geen FW uitzonderingetje? Allemaal kleine illegale Alcootjes fokken?claudia schreef: Maar al zou ik er mee naar de HK gaan, en hij zou goedgekeurd worden, dan wil ik er eigenlijk niet mee gaan dekken.
Ik heb hem echt voor mezelf , voor de lol en de sport.
Maar zo ver is het helemaal nog niet. Hij mag eerst lekker doorgroeien en ik zie het wel in maart wat ik met hem ga doen.

Gewoon meenemen joh (okeej is hoop poen dat weet ik) kunnen ze zien wat ze gaan missen

Tis wel een kopie van Kvennie he? Jemig.... kwijllll
- Thessa Keizer
Leuk hoor, ziet er goed uit en ach ze pakken het best snel op hoor. Af en toe een uitspatting maar het valt mij in ieder geval alles mee. Leuk om met ze bezig te zijn. En ja Qua dekken, denk daar maar goed over na wat je wilt. Hij heeft wel een hele interessante bloedlijn en ziet er super gaaf uit
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Hij ziet er echt su-per uit Claudia! Past zo in het rijtje: Kventin, Zortin...
Maarja snap dat je twijfelt over het hele HK-gebeuren. Ten eerste omdat het wederom een Kventin is, nu 3x goedgekeurde kventin (zelf, zortin en dan eventueel alco) is veel in een klein land als Nederland en dan wordt de concurrentie groter tussen de familieleden!! Verkopen zit er niet in!!
In zo'n geval kan je het dan misschien beter eerst op de sport en eventueel later nog op een dekcariere gooien! (of je moet een beslissing maken, dat hij zijn aantallen gewoon niet zou bereiken, maar wel een handvol nakomelingen heeft lopen)
Wat een opties, wat een opties.
Maar desalniettemin, heerlijk dier die Alco!
Maarja snap dat je twijfelt over het hele HK-gebeuren. Ten eerste omdat het wederom een Kventin is, nu 3x goedgekeurde kventin (zelf, zortin en dan eventueel alco) is veel in een klein land als Nederland en dan wordt de concurrentie groter tussen de familieleden!! Verkopen zit er niet in!!
In zo'n geval kan je het dan misschien beter eerst op de sport en eventueel later nog op een dekcariere gooien! (of je moet een beslissing maken, dat hij zijn aantallen gewoon niet zou bereiken, maar wel een handvol nakomelingen heeft lopen)
Wat een opties, wat een opties.
Maar desalniettemin, heerlijk dier die Alco!
Geluk is de vrucht van intens werk
Zooo,dat ziet er goed uit zeg!!
Wat een knapperd en wat een mooie gangen.
En wat heeft hij weinig haar.Aran heeft een onwijze bontjas
Aran is ook zo'n happert.Maar ach,dat happen is wel makkelijk met het bit in doen,toch?
Wat een knapperd en wat een mooie gangen.

Aran is ook zo'n happert.Maar ach,dat happen is wel makkelijk met het bit in doen,toch?

Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
[/quote]
Hij staat als het gewoon normaal droog weer is gewoon buiten. het deken heeft hij nu pas een week of 2-3 op, dus daar kan het ook niet echt aan liggen.
Bij Rien hebben de Hermansen en Zortin allebei GEEN(terwijl ik ze rij?!?!?!) deken op en die zijn ook super kort.
Alco staat zelfs in een buitenstal.
Het bijten is toch niet zo makkelijk, hij pakt namelijk eerst mijn bakstukken en die laat hij gewoon niet meer los
.
Met regelmaat krijgt hij ook op zijn donder als hij bijt maar hij heeft er behoorlijk schijt aan.
Gisteren heb ik hem trouwens wel heel flink aangepakt en nu vandaag heeft hij het nog niet geprobeerd. Zou het dan toch effect hebben gehad??????
Maar ik ben wel heel blij met hem.
(nu Kwinnie er niet meer staat kan ik meer van hem genieten. Ik heb hem altijd teveel met Kwinnie vergeleken
.
Nu geniet ik echt van hem
)

Hij staat als het gewoon normaal droog weer is gewoon buiten. het deken heeft hij nu pas een week of 2-3 op, dus daar kan het ook niet echt aan liggen.
Bij Rien hebben de Hermansen en Zortin allebei GEEN(terwijl ik ze rij?!?!?!) deken op en die zijn ook super kort.
Alco staat zelfs in een buitenstal.

Het bijten is toch niet zo makkelijk, hij pakt namelijk eerst mijn bakstukken en die laat hij gewoon niet meer los

Met regelmaat krijgt hij ook op zijn donder als hij bijt maar hij heeft er behoorlijk schijt aan.
Gisteren heb ik hem trouwens wel heel flink aangepakt en nu vandaag heeft hij het nog niet geprobeerd. Zou het dan toch effect hebben gehad??????
Maar ik ben wel heel blij met hem.
(nu Kwinnie er niet meer staat kan ik meer van hem genieten. Ik heb hem altijd teveel met Kwinnie vergeleken

Nu geniet ik echt van hem

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Hij is echt gaaf Claudia, fijn dat hij het goed oppakt.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl