Op het strand van Haamstede....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Daphne_65

Op het strand van Haamstede....

Bericht door Daphne_65 » wo 27 dec 2006, 03:49

Heeft shadow de boel onveilig gemaakt!! :D

Om 12 uur gingen we op stal Shadow inladen. Ze stribbelde een beetje tegen maar we hadden ze toch binnen een kwartiertje in de trailer staan.

Na een uurtje rijden waren we dan op Haamstede en hebben we de trailer bij manege Lisiduna mogen parkeren. Shadow uitgeladen, hond aangelijnd en op pad gegaan.

Eerst lekker 20 minuutjes door het bos en duingebied gewandeld. Shadow vond dit geweldig en gedroeg zich als een arabier (ik had toch een fjord??) Plumeau (staart) op de rug en luidruchtig snuiven. Dat vond ze al helemaal top. toen kwamen we bij de duinovergang om het strand op te gaan, super braaf naar beneden gestapt. En toen we op het strand waren stond Shadow eerst een beetje raar te kijken, echt zo van dit is wel een hele grote bak.... :?

Lekker rustig naar het water gestapt, Shadow vond in eerste instantie de golven wel raar en sprong ze eroverheen, maar later maakte haar dat niets meer uit. Uiteindelijk tot aan d'r knieen in het water gestaan.

Verder heeft Shadow zich lekker uitgeleeft,lekker gerend aan de langelijn en rare sprongen gemaakt. (was ook goed voor mijn lijn trouwens).

Toen zijn we na zo'n 40 minuutjes weer de duinen ingegaan om richting de manege te wandelen.

Het laden op de manege ging een stuk makkelijker, ze liep er bijna gelijk in, dat was toch wel prettig!!

Shadow was moe maar voldaan, die heeft van begin tot eind echt genoten!! En zich echt super gedragen. Het was nogal druk met wandelaars en fietsers overal, maar het interesseerde haar helemaal niets!

Al met al zo'n anderhalf uur aan het wandelen geweest!!

foto's volgen snel bij pp, heb ze nog niet van mijn camera afgehaald
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » wo 27 dec 2006, 07:16

Jij hebt een geslaagde tweede kerstdag gehad en super fijn dat ze zich niet van de wijs liet brengen door fietsers en andere wandelaars.
Wodan en ik M1+10
Mir

Bericht door Mir » wo 27 dec 2006, 08:33

Het klinkt in ieder geval geweldig, mooi is het daar he!
lauraatje

Bericht door lauraatje » wo 27 dec 2006, 09:07

Wat goed dat ze zich zo super gedragen heeft :j Ben benieuwd naar de foto's!
Jowien

Bericht door Jowien » wo 27 dec 2006, 11:37

Leuk zeg, dat je dat soort dingen doet met je fjord. Hup in de trailer en lekker een wandeling. Goede ervaring en ook nog leuk zo te horen!
Esther

Bericht door Esther » wo 27 dec 2006, 13:21

Wauw, leuk zeg en fijn dat het zo goed ging.. Lijkt me heerlijk zo op het strand en je paardje er zo van te zien genieten!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie