De kerstgedachte

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Wodan
Moderator

De kerstgedachte

Bericht door Wodan » zo 24 dec 2006, 11:01

Vanmorgen was ik al lekker op tijd op stal, want ik wilde de paarden ook een kerststal geven. Bij Wodan zijn buurman kwam dit neer op hele stal leeg halen en een extra dikke laag stro erin. Wodan zijn stal ook helemaal leeg gehaald. Het mot begon al aardig te soppen dus tijd om alles eruit te halen en 2 nieuwe zakken erin te gooien. De buurvrouw van Wodan kreeg ook 2 zakken extra in haar stal. Normaal maar 1 zak omdat het zo'n smerig paard is. Daarna allemaal extra veel wortels gegeven en Wodan heeft als kerstcadeau een likit in stal gekregen. :D

Na al dit zwoegen in de stal was het tijd om lekker te gaan rijden. had niet veel tijd meer dus ging in de bak rijden. Wodan had er zin in en ik had hem eindelijk weer eens lopen zoals hij 3 maanden terug liep. *o/*
Wodan en ik M1+10
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 24 dec 2006, 11:43

Wodan kan dus heerlijk genieten en jij ook!...grappig trouwens, kerstgedachte is hier ongeveer net zo: Extra schone stal en wat lekkere worteltjes :P
Geluk is de vrucht van intens werk
Yvette_Minouk

Bericht door Yvette_Minouk » zo 24 dec 2006, 12:35

Zo begon mijn ochtend ook :D
Al heeft mam de stallen gedaan en heb ik gereden O:)
Ging niet super lekker, maar ze deed wel goed haar best, dus ben helemaal tevreden.
lauraatje

Bericht door lauraatje » zo 24 dec 2006, 14:49

Heerlijk om zo'n kerstgevoel in de praktijk te kunnen brengen bij je paardje.
Hier ook een kerstochtend :j Eerst de stal gedaan en extra bijgestrooid. Toen ff gaan longeren (ging super :)) )en daarna een handje musli extra en een paar wortels. San heeft ook al een kerstkadootje gehad: een nieuw halster, zwart met zilveren randjes!
claudia

Bericht door claudia » zo 24 dec 2006, 15:57

Mijn kerstgedachte was: rijden.
Ik heb na 5 dec(de dat dat Kwinnie wegging) niet meer gereden. (ik kon het niet)
Dus ik ben vandaag geweest en heb eerst Zortin gelongeerd(wat een idioot is dat af en toe) en toen er maar op.(ik was helemaal alleen) Maar het ging eigenlijk wel lekker.
Daarna Hermansen van stal, poetsen en longeerlijn eraan en gaan. Heel even gelongeerd en hop erop.
Die liep echt super lekker.(de galop moet wel aan gewerkt worden maar er is nog niet zo heel veel mee gedaan).
Dus er begint hoop te komen voor Wijk bij Duurstede. Dus mijn dag voor kerst was goed besteed.

Allemaal een lekker schoon stalletje en wat lekkers.
Alcootje is nu aan de beurt. :D
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » zo 24 dec 2006, 19:58

Wat zijn jullie allemaal lieve baasjes :D Pablo heeft al 3 dagen alleen maar eten gehad van me :P (gelukkig staat hij wel de hele dag op het land ;) ) Maar morgen ga ik het goed maken :D
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
joske_vuran
Contacteer:

Bericht door joske_vuran » ma 25 dec 2006, 12:53

Ik heb met Vuran een lekkere lange buitenrit gemaakt en daarna zijn stalletje schoongemaakt en gevoerd.
:L Vuran :L
Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » ma 25 dec 2006, 13:38

als kerstmaaltijd voor Erna en Sophie geen driegangen menu maar een warme slobber met mandarijnen partjes! en daar zullen ze van genieten allebei hun snuitwerken zitten dan onder de slobber :9
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Plaats reactie