frisse Pino !!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
pinokkio

frisse Pino !!

Bericht door pinokkio » di 19 dec 2006, 17:07

Hallo allemaal,

Zondag zijn wij een dagje naar familie geweest, en mocht er voor het eerst iemand anders op Pino rijden, zonder dat ik daarbij was. Linda, 21 jaar, heeft zelf wel een paard, maar die is voor ruim een half jaar uit de running, vanwege een scheur in het hoefbeentje. Ze helpt me vaak, en komt regelmatig kijken in de manege hoe het gaat met rijden met Pino, en ik merkte wel dat ze het rijden mist. |(
Zij heeft dus zondagmiddag ook in die vreselijke bui gezeten met Pino,sneu voor dr, maar ja. :o

Maandagmiddag kozen Monique en ik voor een buitenrit,omdat op dat moment de zon nog scheen, helaas een drie kwartier later trok de mist op, en zagen we niet veel.
Maar het was lekker windstil, en och een frisse rit moet kunnen toch??
Eerste stuk richting dorp lekker stappen met lange teugel.En toen we het dorp uitreden,een drafje,waarbij in direct merkte dat Pino er enorme zin in had. Dieper kon ik niet zitten,en meer terug rijden ook niet meer, maar Pino had echt zoiets van, ja maar ik wil scossen. :D Dus maar veel overgangen rijden,zodat hij wel naar me bleef luisteren. Nou ik zal jullie vertellen hij kan echt de piaff hoor!!Dat zit wel lekker, maar ik wilde effe stappen, met ontspanning, pff.
Ook middendraf kwam eruit alsof er opdracht voor gegeven was,en toen ik hem daarvan terug nam, een mega bok!!! Niet gemeen hoor, maar van Jippiejajee,, en natuurlijk baalde hij , hij wilde veel harder, maar de berm is nat, en hij heeft ijzers voor,dus wil ik gecontroleerd rijden.
Al met al maakte hij zich drukker dan had gehoeven,maar hij gaf zich over om normaal te blijven doen.Laatste stuk weer lekker uitstappen, en toen hij op stal stond, maar even een lekkere deken omgedaan zodat hij verder rustig kon uitzweten. Toen de kachel in de schuur aangedaan, en konden deken en schabrak weer drogen.

Vandaag kreeg ik weer een ruggeprik, alleen nu anders,met koude en hitte. Ik heb nu geen pijn, maar ik mag niks,zelfs geen mest uit de paddock scheppen,dus had ik personeel vandaag. :D

Rijden mag eigenlijk vrijdag pas weer,dus ik ga andere dingen doen,maar ik ben ook eigenlijk ook best druk, koken voor school van bojana,en donderdag....... een puppy kijken.... misschien dat jullie het te snel vinden na de dood van buddy, maar voor ons voelt het goed, en het gemis van bud wordt er niet anders van,het troost wel. |( !!

Goed ik moet nu echt kerstkaartjes gaan schrijven,anders komen ze niet meer op tijd aan!! groetjes karin
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
kimmetjuh

Bericht door kimmetjuh » di 19 dec 2006, 18:47

Een nieuw gezinslid erbij dus... Wel gezellig hoor.
En wat leuk dat Pino er zo`n plezier in heeft hahaha, misschien wel moeilijk bij je te houden, maar zo te horen kan hij wel verschrikkelijk showen 8)7
Dewi, mijn eerste eigen knappe fjorden dame!!!
Veline, 1e klasse model!
Mijn meissie is dus STERMERRIE!!!
M1 + 7
Leentje

Bericht door Leentje » wo 20 dec 2006, 07:25

zal de vorst zijn,wikke was ook behoorljk fris in het koppie!

waarvoor krijg je die prikken,(ik heb er het zo'n 8 keer gehad,lekekr is anders he?)
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » wo 20 dec 2006, 08:39

hij heeft dus duidelijk de dressuur kwaliteiten wel, niks geen suf recreatie pony-tje dus, leuk hoor.

en wat een ander vind van als jullie nu al een pup gaan kijken, daar moet je je niks van aantrekken, het is jullie gemis en ook zeker jullie keuze, weer een bouvier?

sterkte met je rug
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Hilde

Bericht door Hilde » wo 20 dec 2006, 10:11

Hahahahaha,Pino is gewoon een echte dressuur-crack!!!
Wel erg fijn dat hij zo controleerbaar blijft,zeg.
Een nieuwe pup,dat is leuk nieuws!
Iedereen is er op een ander moment aan toe en daar zal niemand je om (ver)oordelen,hoor.
Veel plezier voor straks met de nieuwe aanwinst!
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » wo 20 dec 2006, 10:27

Heerlijk om te zien hoeveel plezier jij en Pino hebben :)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
claudia

Bericht door claudia » wo 20 dec 2006, 11:20

Hij had niet voor niet een AA voor de zadelproef.
Hij vindt het ook zo leuk om te doen. Hij pakt ook alles heel gemakkelijk op.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
fjordido

Bericht door fjordido » wo 20 dec 2006, 12:30

haha die pino!

joh ik had na het overrijden van Sjakie ook heel snel een nieuw kitten. dat kan inderdaad verkeerd opgevat worden maar ach..
Plaats reactie