Bericht
door Bella » di 19 dec 2006, 06:53
Dankje Claudia, je hebt het inderdaad logischerwijs helemaal bij het rechte eind. Vind het er zelf ook lang niet op alle fotos prettig uit zien, maar het is in dit geval functioneel.
(want jullie zien het niet, maar in het weiland ernaast stonden 3 jonge dieren die het ERG interessant vonden en dus vrolijk meehuppelden, dus meneer is dan redelijk druk.)
Heb net voor die fotos ook m van het normaliter eerste of tweede ringetje naar de derde gedaan.
Thiedemann heb ik dan voor gekozen, omdat Anton de neiging heeft zn hals en nek vast te zetten en gewoon te lopen, dan heb je dus alleen nog een links en rechts (zie foto 10), maar als hij echt de peper in zn kont heeft dan begin je ook te twijfelen met een stel ijzers op wat gras en die thiedemann reageert hij eigenlijk vrij goed op. Al moet ik zeggen dat ik momenteel weer zonder rij...maar, met resultaat. (dit was/is ook Sas dr hoofdstel hehe en die rijd ik met thiedemann, dus wou het bij Anton ook proberen zolang Sas daar stond.)
Die neusriem...tja, blijft lastig, doe ik m 1 hoger dan zit ie pal tegen zn jukbeender aan..lastig paard soms!
En Charret: Anton is 1.47,5 gemeten destijds, ik ben 1,76 maar moet ik wel bij vermelden: Ton is niet moeders breedste, waardoor hij denk ik ook kleiner lijkt. Maargoed...voel me ook groter op Sas van 1,46 gemeten!
Geluk is de vrucht van intens werk