Zortin.... té stoere man...
Wauw ik vindt hem ook erg mooi, en nog gefeliciteerd met je resultaten. En misschien wordt ie in de toekomst vanzelf wat makkelijker te rijden als jij met hem aan de slag blijft gaan? Gaat ie vast nog eens wennen aan samen op stap gaan. Wel fijn dat hij een klein beetje het plekje van Kventin op kan vullen...
Hij is ook heel erg leuk.
Ik vergelijk hem nu te veel met Kventin.
Kwinnie is natuurlijk ook jong geweest en was toen ook zo druk maar door heel veel met hem te doen werd hij natuurlijk steeds makkelijker. Dit ga ik nu ook wel met Zortin doen.
Die wordt ok wel rustiger, ik moet wel zeggen dat ik wel van dit type paardje hou. Ik heb liever een wat wakkerder dier dan zo'n slapertje.
Maar zoals ik al heb gezegd , door veel met ze te den worden ze vanzelf rustiger.
Maar ik doe het nu zelf ook even wat rustiger.
Ik vergelijk hem nu te veel met Kventin.
Kwinnie is natuurlijk ook jong geweest en was toen ook zo druk maar door heel veel met hem te doen werd hij natuurlijk steeds makkelijker. Dit ga ik nu ook wel met Zortin doen.
Die wordt ok wel rustiger, ik moet wel zeggen dat ik wel van dit type paardje hou. Ik heb liever een wat wakkerder dier dan zo'n slapertje.
Maar zoals ik al heb gezegd , door veel met ze te den worden ze vanzelf rustiger.
Maar ik doe het nu zelf ook even wat rustiger.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.