Hier weer een paar foto's van m'n mooie meid!
Zitten wel grappige foto's tussen omdat mijn bijrijdster niet echt overweg kan met de camera hahahaha!
We hebben samen lekker gesprongen met Mabel. Dit ging best wel goed. Mabel had er echt schik van. Maar onze houding laat nog wel wat te wensen over.......

Voordat we gingen springen heb ik Mabel de manen eindelijk weer eens geknipt!!! Dat was echt heeeeeel hard nodig!!!
De manen vóór het knippen....

En na die tijd. Ik vind zelf dat het niet echt goed gelukt is deze keer.... Er zit niet echt een mooie boog in en het is een beetje schots en scheef... Maar ja, moet eerlijk zeggen dat ik ook weer heel erg moet wennen aan het knippen aangezien Mabel twee jaar lange manen heeft gehad. De ene keer lukt het perfect en een andere keer verknal ik het finaal zoals nu.....

Mn bijrijdster Lisa vond het wel super goed gelukt?! Gelukkig nog iemand die het wel mooi vind!

Aaaah, Lisa&Mabel.....

Ja Lisa heeft een spijkerbroek aan omdat dr rijbroek in de was zat...

En Doortje kijkt toe....

En actie!

Hahahaha, hier komt Mabel net neer na de sprong.... Ziet er een klein beetje raar uit!

Tis erg moeilijk timen met mijn camera..

En toen ging Mabel er vandoor....

Gelukkig kon Lisa er hartelijk om lachen!

Toen ging ik zelf nog ff rijden. Tja, en Lisa is geen getalenteerde fotgrave...

Hahaha het enige wat er op de foto's te zien is als ik met Mabel spring is haar hoofd of kont!!! Maar dat levert wel grappige plaatjes op!

Hahahaha, cool!

Lisa nog een keer...

Lisa heeft er schik van!

Oeps, een weigering...... Wilde net een foto van achteren maken als Mabel de hindernis nam hahahaha! Lisa kon nog net blijven zitten!

Lekker ff uitstappen en belonen...

Moe maar voldaan binnen lekker een kopje thee drinken bij mams...
Ikke:

Lisa:

Lisa die een flemende Mabel nadoet.... Hihihihi..... /lol...

Oog van Lisa...

Oogje van Nero...

Lisa en Nero saampies...

Nou, dat waren ze weer!
Doei doei!

Groetjes Jessica