Het was ook zo geweldig.
Ik moest 's ochtends wel eerst even kijken of hij niet teveel spierpijn had van onze val.
Maar gelukkig viel dat mee.
Toen we wegreden was het bij ons nog aardig weer maar hoe dichter wij bij Hillegom kwamen hoe slechter dat het werd.
Maar toch Taac erbij en gaan.
In het begin was het echt super slecht maar toch wel heel lekker.
De eerste 10 min. kwam hij dus niet bij de waterlijn maar op een gegeven moment volgde hij taac zo het water in.
Nou moet ik ook zeggen dat die Taco ook niet wijs is. Het lijkt een echt zeepaard. Gaat zowat met zijn oren onderwater en gaat heerlijk staan klauwen en spetteren.
Dan ziet hij ineens een helling naar de duinen en dan is hij echt weg.
Ik moet ook zeggen dat ik niet wist dat Kwinnie zo hard kon.
Maar samen met Taco durft hij echt alles.
In de duinen werd het droog en zijn we weer naar de zee gereden.
Waar ik ineens tussen een groep "duiven"(tja ik kom niet van de kust maar het moeten natuurlijk meeuwen zijn) stond, wat hij toch wat vreemd vond.
Daarna weer heerlijk het water in. Samen met Taco een heerlijk drafje en ik had het idee dat ik steeds verder ging. Dus ik stuurde meer naar het strand op aan waardoor ik in een geultje kwam waar hij zowat tot aan mijn voeten het water in ging.

en kwinnie maar galopperen.
Ik blijf het een raar iets vinden, het lijkt of je telkens naast je paard zit of valt door die stroming.
Daarna hebben we nog een heerlijk eind gestapt en heb ik William gebeld zodat hij ons weer op kon komen halen.
Paardjes weer lekker afgezadeld en een jasje aan en weer heerlijk samen op de trailer.
Weer terug naar Kelly en Taac zijn stalletje.
(wat er daar wel poepie netjes uitziet.)
Rond 15.00 weer richting huis en om 18.15 weer heerlijk op stal(wat enen ellende is dat FILE)
Maar het was echt een MEGA SUPER GAVE dag.
Kel, ik weet niet meer te zeggen BEDANKT!!!!!