Ik was er eerst op gegaan maar de beugels waren aan de korte kant voor mij dus eerst Janneke erop gehezen zodat we niet aan het verstellen bleven. Janneke moest op zijn zachts gezegd even wennen. Ze reed wat onzeker waardoor RB lekker op standje sloom ging. Jij doet niks dan hoef ik ook niks oké?

En toen kwam er ineens geheel ongepland een bekende voorbij fietsen. Die ging als een ware cowboy (zie broek en schoenen

En toen een galopje. Zoals Maike zei: "we gaan van stap in galop" Ja dat heeft ze geweten. Ze gaf behoorlijk wat been waardoor RB dus even de galop van zijn beste kant liet zien. Lees bokkend, lomp en hard. Maar een ware cowboy is natuurlijk niet bang voor zo'n actie.

En toen ging ik. Ik was natuurlijk al helemaal fan. Nu nog meer.

Ja ik kijk graag naar de grond. Hoop nog eens geld te vinden zoals ik in het verleden al eens gedaan heb

En nu een typische lol met je knol foto. Ik was aan het vertellen dat ik wel uren door kon galoperen op dit zadel zo lekker zit het. Nou dan krijg je dit soort blije (en genante) foto's. Maar ik ben de beroerdste niet en plaats hem toch.