Beetje gek...
Oooh, wat een gaaf konijnehok
. Toen ik nog thuis woonde hadden mijn zusje en ik ook altijd nijntjes. Ik zou in staat zijn een zelfde soort hok te maken!

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ach ik ben een beetje van de opvang.
Heb hier ook 3 van die enorme roodwang schildpadden zitten. Ik begon met 2 (toen waren ze nog klein, want ik heb ze nu al zo'n 15 jaar), nummer 3 is van een meisje die hem in de sloot wilde dumpen. Ze hebben een giga vijver, nog veel meer loopruimte en het altijd warm (want dit alles heb ik in de kas hier gemaakt, dus kouder dan 15 graden wordt het niet).
Ik vind het gewoon een fijn idee dat mijn beestjes het naar de zin hebben.

Ik vind het gewoon een fijn idee dat mijn beestjes het naar de zin hebben.
Toevallig!!
Ik heb nu zes kleintjes, jawel 6!!!
Ze hebben nu de oogjes open, vanmorgen gezien en heb dus nu ook plannen voor een speeltuin voor de kleintjes, nu kan ik dus mooi even gluren hoe jij dat hebt gedaan!!
Die kleintjes zijn zo lief, ik maak binnenkort wel een keertje foto's maar ze zijn nu nog zo klein..
Ik heb nu zes kleintjes, jawel 6!!!
Ze hebben nu de oogjes open, vanmorgen gezien en heb dus nu ook plannen voor een speeltuin voor de kleintjes, nu kan ik dus mooi even gluren hoe jij dat hebt gedaan!!
Die kleintjes zijn zo lief, ik maak binnenkort wel een keertje foto's maar ze zijn nu nog zo klein..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- karleylover
Gaaf konijnenhok zeg! Daar wil elk konijn wel in wonen 
Toen ik op mijn vorige stal nog konijntjes had, verbleven ze ook in de paardenstallen als de paardjes op de wei waren...maar ik had het gewoon een paardenstal gelaten...niet zo'n mooi kunstwerk ervan gemaakt

Toen ik op mijn vorige stal nog konijntjes had, verbleven ze ook in de paardenstallen als de paardjes op de wei waren...maar ik had het gewoon een paardenstal gelaten...niet zo'n mooi kunstwerk ervan gemaakt

..::* Tjelle *::.. & ..::* Karley *::..