BELANGRIJK!!!
Dit is iets wat je de laatste jaren steeds vaker hoort.
Je kunt er zelf eigenlijk niets of een ieder gaval niet veel aan doen.
Dit heeft niets met de eikels te maken, maar die zijn dus ook schadelijk voor paarden.
Goed bijvoeren is belangrijk in het najaar.
Gelukkig heeft jou paardje er geen last van.
Veel sterkte met de rest.
Je kunt er zelf eigenlijk niets of een ieder gaval niet veel aan doen.
Dit heeft niets met de eikels te maken, maar die zijn dus ook schadelijk voor paarden.
Goed bijvoeren is belangrijk in het najaar.
Gelukkig heeft jou paardje er geen last van.
Veel sterkte met de rest.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Jeetje, wat een horror verhaal. Sterkte met de rest! Sorry Bjurrie, je gaat voorlopig alleen maar de paddock in.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
heh getsie meis, die ene toch nog doodgegaan
kan me goed voorstellen dat je even de controle over jezelf kwijtraakte, het had inderdaad net zo goed in zijn weiland kunnen gebeuren... *snik*
maar je weet het heh, gewoon bellen als je iets kwijt wilt(zoals vanochtend...)
sterkte meid
ben wel blij dat die van mij ook weer lekker binnen staan moet ik zeggen, al zijn ze bij mij de kwetsbaarste periode allebei voorbij
maar toch, je weet t nooit....

kan me goed voorstellen dat je even de controle over jezelf kwijtraakte, het had inderdaad net zo goed in zijn weiland kunnen gebeuren... *snik*
maar je weet het heh, gewoon bellen als je iets kwijt wilt(zoals vanochtend...)
sterkte meid

ben wel blij dat die van mij ook weer lekker binnen staan moet ik zeggen, al zijn ze bij mij de kwetsbaarste periode allebei voorbij

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Misschien wel het West Nile virus, daar heb ik ook wel eens wat over gehoord, dat komt door de klimaatverandering deze kant op en heeft in Amerika ook al aan heel wat paarden het leven gekost, maar ik weet niet wat de symptomen hier van zijn..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
laatste veulen is vanochtend ook overleden aan een hartaanval of hartstilstand.
beestje heeft het bijna 90 uur volgehouden maar goedgekomen had het toch nooit.
1 op de 44 paarden overleeft het
is toch niet normaal eigenlijk??
het land waar ze opstonden word voorlopig niet gebruikt.
gister zijn ze van de universiteit geweest om een grondonderzoek te doen.
hopelijk komt er wat uit maar dat gaat een hele tijd duren..
hoop in ieder geval dat er nu niets meer gebeurd
beestje heeft het bijna 90 uur volgehouden maar goedgekomen had het toch nooit.
1 op de 44 paarden overleeft het
is toch niet normaal eigenlijk??
het land waar ze opstonden word voorlopig niet gebruikt.
gister zijn ze van de universiteit geweest om een grondonderzoek te doen.
hopelijk komt er wat uit maar dat gaat een hele tijd duren..
hoop in ieder geval dat er nu niets meer gebeurd

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..'

heb net even een telefoontje gedaan naar sbs6 dat ze informatie eens wat beter na moeten trekken.
gister van n man met een aantal friezen waren er ook een aantal doodgegaan aan de spierziekte en n veearts die nog nooit had gehoord van vergiftiging door eikels die zegt dat het inderdaad kan nav het toxicologisch rapport.
als ze nou iets beter informatie nagaan en een beetje met google hadden gespeeld hadden ze gezien dat eikels de darmen naar de stum helpen en niet de spieren..
heb gezegd over dat ze al sinds 2004 hiermee bezig zijn omdat het ook in duitsland en belgie was geweest..
en dan verteld een da die zelfs nog nooit over de eikels had gehoord maar gewoon dat t de eikels zijn
wat doet die man van die friezen nu?? gaat ie de eikeltjes uit t land blazen/harken en de paarden er dan maar weer opzetten?? dan heeftie volgende week weer hetzelfde probeem..
de paarden die in het water vaststonden werd ook een fantasie verhaal omheen verzonnen.. zo moeilijk is het toch niet om een beetje beter speurwerk te verrichten
gister van n man met een aantal friezen waren er ook een aantal doodgegaan aan de spierziekte en n veearts die nog nooit had gehoord van vergiftiging door eikels die zegt dat het inderdaad kan nav het toxicologisch rapport.
als ze nou iets beter informatie nagaan en een beetje met google hadden gespeeld hadden ze gezien dat eikels de darmen naar de stum helpen en niet de spieren..
heb gezegd over dat ze al sinds 2004 hiermee bezig zijn omdat het ook in duitsland en belgie was geweest..
en dan verteld een da die zelfs nog nooit over de eikels had gehoord maar gewoon dat t de eikels zijn
wat doet die man van die friezen nu?? gaat ie de eikeltjes uit t land blazen/harken en de paarden er dan maar weer opzetten?? dan heeftie volgende week weer hetzelfde probeem..
de paarden die in het water vaststonden werd ook een fantasie verhaal omheen verzonnen.. zo moeilijk is het toch niet om een beetje beter speurwerk te verrichten

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..'