Maar zo op het oog vind ik Arno (Manus) de leukste die erbij zit!! Kom vast omdat ie zoveel op Victor lijkt
Stoere hengsten
De Manus vind ik erg leuk!

Mooie beestjes!
Mooie beestjes!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Zie nu er namen bij staan dat degene die ik zo mooi vond niet Arno van Sven is maar Arno van Manus
. Klinkt ook zo lekker hetzelfde he die namen
.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
-
leoensuzanne
Wow, Aladin blijft groot. Dat was hij als veulen al! en wel jammer dat hij wordt gecastreerd. Maar hij blijft dus wel bij Jan en Jose? O, dan zie ik hem de volgende x ws wel weer.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
-
maaike vis
Ja wel goed...heel ietsjes afgevallen sinds ze hier kwam. Maar vermaakt zich geloof ik wel..wel echte aandachthaler is ze overigens!maaike vis schreef:Hoe gaat het met Ylze, doet ze het goed?
Verder is het echt een die haar uiterlijk eer aan doet. Voor de menkar staat ze schijnbaar niet heel deftig, echt tankje (naar horens, hoop het volgende week te zien). Voor de trekwagen doet ze het ontzettend braaf, maar heeft ook zij het nog niet appeltje eitje...ze mag de achterhand er nog iets meer bij nemen in het afzetten, maar nog paar weken oefenen moet het toch zeker wel gaan lukken.
en ze kan zich opperbest vermaken met bomen, gister had Bart haar in het land even aan een boom vast gezet zodat hij de ring uit kon zetten en ik had Sas voor de trekwagen, Nicole Raya voor de men...begint Ylze vrolijk aan de takken, met nog aanwezig ritselende bladeren, te sjorren daar
Geluk is de vrucht van intens werk
-
maaike vis
- karleylover