De laatste tijd veel reacties gehad, maar toch nooit wat geworden. Kan het ook best wel begrijpen, als je daar zo'n buldozer ziet en die naam op dat moment dan ook écht eer aan doet is het best afschrikkend he

Gisteren was ik tijdens de middag ff langs de paarden geweest, maar moest weer werken dus had niet veel tijd. Nadien was er blijbkaar nog een mevrouw komen kijken (Ines was er toen wel)
Heb dan vanmorgen het hele verhaal gekregen, en ik moet zeggen: Het bevalt me wel!
Ze woont hier redelijk in de buurt, km of 10 denk ik. Ze is helemaal gek van fjorden en ze zoekt dus één om wat lesjes mee te nemen maar vooral als recreatie/knuffelpoownie. Ze had me dus nog niet gezien, maar Ines of Louis had blijkbaar wel verteld dat ik er altijd mee reed ofzoiets want ze had al gezegd dat ik haar zo vaak als ik wil mag komen opzoeken en ook mag komen rijden als ik dat nog wil. Heb er wel een goed gevoel bij zo

Maar dan had Louis ook nog een telefoontje gehad van een vent, verder weg. Van hem weet ik helemaal niks, maar het is ver...
En ik hoop zo dat Louis nu voor een keer ook eens aan mij denkt en dat hij niet gaat voor hoogste bieder. Ik wil niet dat ze 100 km verderop komt te staan want dan weet ik sowieso dat ik ze nooit meer zie

Hilda gaat een van de volgende dagen ook weg, en dan gaat Cilda samen met Fidonja en Witske naar een wei waar meer gras opstaat dan hier. Wel goed voor haar, maar dat wil wel zeggen dat alleen Bidonja en Caroline nog overschieten en die laatste kent dus helemaal niks.
Ik had mijn laatste weekjes met Bidonja wel voorgesteld als leuke buitenritjes maken samen met Ines (alleen buitenrijden vind ik nl alles behalve gezellig..) maar dat kan dus nu niet. En in de piste werken lijkt mij ook geen goede afsluiter aangezien we daar echt niet met elkaar overweg kunnen en ik wil niet eindigen in een gevecht.
En dan wou ik dus ook nog iets superleuk om af te sluiten. Een keer naart bos in Limburg of nog eens naart strand. Maar Louis heeft toch ook zooo druk met de bouw van z'n zoon enz, zelfs 1 dag voor een spetterend afscheid kan er niet af

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest ff tegen iemand kunnen zagen