Ik heb dus vandaag alle andwoorden terug gekregen van Monique op de vragen die ik aan Pris heb gesteld.
Monique haar site: http://www.dierencommunicatie.info/index.htm
Hier een klein deel van dingen die ze Monique vertelde:
Prisca is een vriendelijk, maar niet zo open, beetje gesloten type, je moet haar hart verdienen.
Ze is niet het type dat uitbundig haar emoties laat zien.
Monique vraagt haar waarom zij een beetje een gesloten type is?
Prisca kan zich goed afsluiten van vervelende dingen, zo beschermt zij zichzelf.
Ze vertelt niet uitgebreid aan mij, ze geeft wel antwoorden op mijn vragen, maar ik moet er wel
meer moeite voor doen dan bij "open" dieren.
Monique vraagt haar of Prisca het fijn vind bij mij?
- Prisca vind het fijn dat je zo trots op haar bent, dat jij haar zo mooi vind, dat geeft haar een goed gevoel, je doet alles voor haar.
De liefde van Jessica stroomt echt door Prisca heen.
Monique vraagt Prisca hoe haar gezondheid is?
- Ze kan wel een oppepper gebruiken, extra vitamines, ze is soms wat futloos, ze is bevattelijk voor virussen.
Wat vind je leuk om samen met Jessica te doen?
- Ze houdt ervan als je tut en prutst met haar, haar borstelt en laat stralen van schoonheid
Ze vind dressuren wel leuk want jullie spetteren samen.
Hoe is de band tussen Prisca en haar dochter? (gaat hier over Arisca dus)
- Haar dochter is tot een eigen persoonlijkheid uitgegroeit, de natuur zegt dat haar dochter haar eigen gang moet gaan.
Ze is goed voor haar dochter, maar kan haar ook goed loslaten.
Monique vraagt Prisca waarom zij in mijn leven is gekomen?
- Om Jessica te leren dat je altijd van jezelf op aan kan, hoe je jezelf staande kan houden in de wereld, ondanks dat er vervelende dingen gebeuren.
Het is echt heel bizar maar echt alles klopt gewoon!
Er stonden nog veel meer dingen en dan ook nog persoonlijk over mijzelf!
Zoals deze laatste vraag (hierboven), die heeft monique zelf gesteld en had ik dus niet opgegeven als vraag voor Pris!
Dat klopt ook gewoon helemaal, ik heb niet veel zelfvertrouwen en mijn vader is in 2004 overleden...
Ik weet gewoon zeker dat het daar over ging als ik alle andere vragen doorlees, tewijl ik daar helemaal niets over heb verteld aan Monique!
En zo grappig, ik heb Pris net dit weekend een vitaminespuit gegeven!

Ik geloofde er eerst niet zo in, maar nu dus echt wel!
Er zijn zo vreselijk veel dingen die Monique absoluut niet van mij En Pris kon weten!
Ik ben hier echt vreselijk blij mee!