Zoals beloofd.................
Sandrien: Ik denk dat je de eerste 4 foto's bedoeld de bestrating voor de stallen??Vera schreef:ik kan de foto's niet groter krijgen, maar het ziet er zo wel goed uit.
Zie ik het nou goed dat je de padock bestraat hebt?
Dat is niet ons paddock,hoor!
De paarden staan overdag in de ''rijbak'' en 's nachts op stal,van de zomer gaan ze overdag de wei op en 's nachts in de ''rijbak''
Die bestrating daar komen nog van die palen met een balk erop (snappie,net als die cowboy-films zeg maar) want dat is de plaats waar we de paarden poetsen en inspannen om te gaan rijden.
Ook lopen wij zo droog van de schuur naar de stallen,vandaar de bestrating,maar de paarden komen daar dus niet!
De steltonplaten voor de staldeuren is om zelf ook ''droog'' bij de paarden te lopen,maar daar komen ze alleen om van de stal naar de bak (en terug naar stal) te lopen.

11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Hahahahaha,wat denk je zelf,Suusie?Suzanne schreef:woooooo
eh hee ans.. ruilen voor een koppie soep?![]()
![]()
Van ruilen komt......

Kom maar eens met Vjell een koppie soep bij me halen dan!

Hahahahhaa..........
VIV:
Wow an wat een metamorfose. Hillibillie ziet er btw goed uit zeg. Eneeeh yorik weg? Gaat het toch niet lekker in het 4span?
Hij doet het super in enkel-dubbel en 4-span,maar Anton (van 't 4-span) heeft er zelf een goede reserve bijgekocht!
Hoe je het ook went of keert,hij ''moet'' toch telkens met een pony van ons op wedstrijd als er 1 bij hem niet mee kan.
Ronald wil graag grote paarden gaan rijden en dan moet je keuze's maken,we kunnen gewoon niet alles houden.
En de fjord weg is gewoon niet bespreekbaar!

Dat vraagt hij dus gewoon simpelweg ook niet!
Als we hem kunnen ver-leasen,dat hij dus wel van ons blijft,maar iemand anders hem huurt om te rijden en noem maar op,willen we hem aanhouden!
Hij mag dan ook naar een andere stal,maar blijft van ons!
Je weet nooit of er in de toekomst wei (en een stal) bijgezet kan worden en dan kan hij wel terugkomen.
Maar dan praat je al over 1 of 2 jaar verder..............
Ja,Hilde ziet er goed uit,he?
Vindt het zelf ook,leuk dat het jou ook opvalt!

Ze heeft (ook i.v.m de verhuis/verbouwing) 5 mnd. niets gedaan,alleen lekker de wei op.
Daar is ze super van bekomen,ze is bijna herboren (ook qua beentjes die slecht waren)
Ben wel trots op d'r,ja!

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Zooo Angela wat is het mooi geworden zeg!!
Erg netjes allemaal hoor, jij hebt het goed voor elkaar zo. Toppie

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Aha op die manier. Het leek net een paddock maar dan bestraat.Hilde schreef:Sandrien: Ik denk dat je de eerste 4 foto's bedoeld de bestrating voor de stallen??Vera schreef:ik kan de foto's niet groter krijgen, maar het ziet er zo wel goed uit.
Zie ik het nou goed dat je de padock bestraat hebt?
Dat is niet ons paddock,hoor!
De paarden staan overdag in de ''rijbak'' en 's nachts op stal,van de zomer gaan ze overdag de wei op en 's nachts in de ''rijbak''
Die bestrating daar komen nog van die palen met een balk erop (snappie,net als die cowboy-films zeg maar) want dat is de plaats waar we de paarden poetsen en inspannen om te gaan rijden.
Ook lopen wij zo droog van de schuur naar de stallen,vandaar de bestrating,maar de paarden komen daar dus niet!
De steltonplaten voor de staldeuren is om zelf ook ''droog'' bij de paarden
te lopen,maar daar komen ze alleen om van de stal naar de bak (en terug naar stal) te lopen.
Het ziet er in elk geval toppie uit hoor!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ro is ook erg handig,dus het duurt allemaal wat langer,maar met hulp van vrienden/kennissen wordt het wel helemaal naar je eigen wensen/ideeen!Dreeke schreef:Zooo Angela wat is het mooi geworden zeg!!
We zijn er ook wel trots op,ja!

Maar nog lang niet klaar.............................*zucht*
De wei komt nog,de palen om in te spannen,wasplaats,grote pad aanstraten,overkapping voor hooi en koets.
Dan de tuin (voor ons...

En als dat allemaal klaar is,kunnen we volgend jaar binnen aan de slag!
Uitbouwen,aanbouwen,binnen uitbreken en van de keuken een badkamer maken en een nieuwe keuken (boeren/woonkeuken) in de uitbouw zodat we van daaruit zicht op de bak/weien hebben!
Voorlopig blijven we wel bezig dus...hahahahahha.
Maar het blijft geweldig om het te zien veranderen.
Ro lacht zich weleens een ongeluk als ik weer met de camera aan kom zetten,maar als we dan een avondje in het album bladeren hoe we het gekocht hebben en hoe het nu al is,is dat toch wel al een hele verandering!
En ben je zelf ook ape-trots,mede omdat alles uit je eigen handen/werk is gekomen!

Toch ontzettend mooi om zoiets samen p te bouwen en helemaal omdat je beide voor de paarden ook iets moois wil creeeren!