moeilijke keuze gemaakt
- nobbygaard
moeilijke keuze gemaakt
Gisteren na heel lang twijfelen, praten en nadenken heb ik toch maar besloten om een advertentie op marktplaats te zetten.
Ik zoek vanaf nu namelijk een verzorgster/bijrijdster voor Nobby en Crystal. Ik wil namelijk ze allebei aanhouden, maar ik kom qau tijd toch net iets te veel te kort om ze allebei straks de aandacht te kunnen geven die ze verdienen. En aangezien ik misschien ooit eens in de toekomst niet elke dag er naar toe zou kunnen gaan, is dit denk ik de beste oplossing. Vind het wel heel moeilijk om straks de verzorging van mijn dierbare beestjes uit handen te moeten geven. Maar ik heb nu nog de tijd om vertrouwen in de verzorgster te krijgen, zodat het straks ook over een aantal jaar makkelijker is met Crystal in te rijden.
Ik ben dus benieuwd wat voor reactie ik erop ga krijgen.
Ik zoek vanaf nu namelijk een verzorgster/bijrijdster voor Nobby en Crystal. Ik wil namelijk ze allebei aanhouden, maar ik kom qau tijd toch net iets te veel te kort om ze allebei straks de aandacht te kunnen geven die ze verdienen. En aangezien ik misschien ooit eens in de toekomst niet elke dag er naar toe zou kunnen gaan, is dit denk ik de beste oplossing. Vind het wel heel moeilijk om straks de verzorging van mijn dierbare beestjes uit handen te moeten geven. Maar ik heb nu nog de tijd om vertrouwen in de verzorgster te krijgen, zodat het straks ook over een aantal jaar makkelijker is met Crystal in te rijden.
Ik ben dus benieuwd wat voor reactie ik erop ga krijgen.
Ik begrijp je situatie. Ik vond het eerst ook supereng om een bijrijdster te zoeken. Ik kwam iemand tegen op marktplaats die wat zocht en heb gereageerd. Het is allemaal helemaal goed gekomen, maar mijn vorige poging was geen succes..kwam een meisje die al haar vriendinnen wilde meenemen en eigenlijk helemaal niet kon rijden..
Die heb ik dus gewieberd!!!
Nu had ik een hele fijne volwassen vrouw, ze kan zichzelf redden en heeft mijn paard heel goed verzorgd, ze hield zich aan mijn regels en kwam regelmatig.
Helaas is mijn KWPN verkocht en ik wil haar eigenlijk niet op mijn fjorden hebben, die zijn gewoon te lastig..
Spannend, zeg, houd ons op de hoogte!!
Die heb ik dus gewieberd!!!
Nu had ik een hele fijne volwassen vrouw, ze kan zichzelf redden en heeft mijn paard heel goed verzorgd, ze hield zich aan mijn regels en kwam regelmatig.
Helaas is mijn KWPN verkocht en ik wil haar eigenlijk niet op mijn fjorden hebben, die zijn gewoon te lastig..
Spannend, zeg, houd ons op de hoogte!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- nobbygaard
[quote]Is het niks voor Mir, die woont toch ook bij jou om de hoek? Misschien weet iloon nog iemand?[quote]
Mir en Iloon wonen in de hoekse waard en Nobby staat in Noord-Brabant is toch wel iets te ver weg.
Ik mag dan wel voor Zuid-Holland rijden, maar daar staat Nobby dus niet. Ik woon daar alleen in Zuid-Holland. Nobby staat bij Carolinef in de buurt
Mir en Iloon wonen in de hoekse waard en Nobby staat in Noord-Brabant is toch wel iets te ver weg.
Ik mag dan wel voor Zuid-Holland rijden, maar daar staat Nobby dus niet. Ik woon daar alleen in Zuid-Holland. Nobby staat bij Carolinef in de buurt
tsja, het blijft moeilijk, vind ik ook...
want ze doen het namelijk nooit zo goed als jijzelf
al is dat maar een gevoel...
vind het nu soms ook wel lekker dat ik eens een avondje 'vrij' ben (aangezien ik alles op stal zelf moet doen, en dan dus een keertje niet...)
want ze doen het namelijk nooit zo goed als jijzelf

al is dat maar een gevoel...
vind het nu soms ook wel lekker dat ik eens een avondje 'vrij' ben (aangezien ik alles op stal zelf moet doen, en dan dus een keertje niet...)

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
hihi, dat zou iedereen wel willen inderdaad...Ingele schreef:Denk wel dat het een goede zet is om dan nu al te zoeken
Ik heb mijn moeder als bijrijdster, dat is wel ideaal!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!