Zielig
Zielig
Gister was ik lekker met Treesje uitrijden. Na een heel eind kwamen we langs een wei met twee mini's. Eentje heel hard aan het hinikken (echt heel hard) en de andere bleef achter in de wei. Trees helemaal aan het kijken en ze wilde er naar toe, terwijl ze normaal schrikt van rennende en hinikkende paarden. Ik vond het maar vreemd dat die andere op zijn plek achter in de wei bleef. Dus bleef even kijken... Toen de achterste op zijn plaats ging bokken en steigeren had ik door dat er iets mis was.
Omdat ik er met Trees niet dichterbij kon en durfde heb ik een auto gestopt (op de aso manier midden op de weg staan en hand omhoog steken). De man in de auto is gaan kijken en ja hoor de mini hing met zijn halster vast in de prikkeldraad.
De man heeft hem los gemaakt, maar zei dat er een behoorlijke berg poep op die plek lag, dus de mini zal al best een tijd vast gezeten hebben...
Toen de mini los was kwam hij direct naar Trees en de andere mini toe gerent, en daarna ging hij lekker door de wei rennen en bokken. Hij was echt blij dat ie los was...
Ga straks nog weer even kijken of zijn eigenaars inmiddels wat aan zijn halstertje gedaan hebben (dat had die man van de auto verkeerd dicht gemaakt, dus kan ik mooi zien of er iemand bij geweest is).
Verder was het een heerlijk ritje...
Omdat ik er met Trees niet dichterbij kon en durfde heb ik een auto gestopt (op de aso manier midden op de weg staan en hand omhoog steken). De man in de auto is gaan kijken en ja hoor de mini hing met zijn halster vast in de prikkeldraad.
De man heeft hem los gemaakt, maar zei dat er een behoorlijke berg poep op die plek lag, dus de mini zal al best een tijd vast gezeten hebben...
Toen de mini los was kwam hij direct naar Trees en de andere mini toe gerent, en daarna ging hij lekker door de wei rennen en bokken. Hij was echt blij dat ie los was...
Ga straks nog weer even kijken of zijn eigenaars inmiddels wat aan zijn halstertje gedaan hebben (dat had die man van de auto verkeerd dicht gemaakt, dus kan ik mooi zien of er iemand bij geweest is).
Verder was het een heerlijk ritje...
Wat is het toch wat dat ze iemand gewoon proberen te waarschuwen he? Jeetje, wat goed dat je hulp hebt gehaald.
Ïk heb het een keer meegemaakt met onze jack en maar piepen dus wij meelopen want ze wilde wat laten zien. Bleek de andere jack opgesloten te zitten in de badkamer
Ïk heb het een keer meegemaakt met onze jack en maar piepen dus wij meelopen want ze wilde wat laten zien. Bleek de andere jack opgesloten te zitten in de badkamer

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Nou, je hebt weer een goede daad gedaan, arm kleintje!!
Bij ons loopt er al twee dagen een paard los.. Een ouwe fries. Hij blijft wel bij de andere die wel in de wei staat en scharrelt wat rond bij mijn paarden, ze kunnen niet neuzen hoor.
We hebben al rondgebeld van wie ze zijn, maar we kunnen de eigenaar niet te pakken krijgen. Het paard is behoorlijk schichtig, dus vangen lukt ook nog niet echt..
Het paard kan overigens zo niet bij de weg komen hoor, alleen als hij omloopt en dan moet ze bij haar vriendjes weg.
Ik hoop dat de eigenaar snel langskomt.. Mensen zouden toch eens wat beter hun dieren in de gaten moeten houden!!!
Bij ons loopt er al twee dagen een paard los.. Een ouwe fries. Hij blijft wel bij de andere die wel in de wei staat en scharrelt wat rond bij mijn paarden, ze kunnen niet neuzen hoor.
We hebben al rondgebeld van wie ze zijn, maar we kunnen de eigenaar niet te pakken krijgen. Het paard is behoorlijk schichtig, dus vangen lukt ook nog niet echt..
Het paard kan overigens zo niet bij de weg komen hoor, alleen als hij omloopt en dan moet ze bij haar vriendjes weg.
Ik hoop dat de eigenaar snel langskomt.. Mensen zouden toch eens wat beter hun dieren in de gaten moeten houden!!!

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Die shet zal idd wel heel blij zijn geweest dat je het zag.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
pff daarom heb ik inderdaad geen halster om, en al helemaal geen prikkeldraad 
maar je hebt inderdaad een goede daad verricht...
en mooi hoe paarden dat altijd aanvoelen he??

maar je hebt inderdaad een goede daad verricht...
en mooi hoe paarden dat altijd aanvoelen he??

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!