Vera naar haar nieuwe stek gebracht!
Vera naar haar nieuwe stek gebracht!
Gisteren bleek vera nog steeds onregelmatig. Elke keer als ik haar in het land deed, begon ze als een debiel bokkend en crossend door het land te gaan, waar bij ze natuurlijk ook uitgleed. Dat schoot niet echt op voor haar schouder!
Omdat het nu al 6 weken duurt had ik bedacht dat als ze helemaal buiten kon blijven dat ze misschien niet meer ging rennen.
Dus van daag de knoop doorgehakt en haar met Muis en Aryn in het land verderop gezet. Nu blijft ze dus gewoon buiten en hoop ik dat ze niet zo debiel meer gaat rennen.
Het is maar een kwartiertje lopen en 5 minuten fietsen van ons huis dus het valt wel mee.
Over een maand ga ik wel weer eens kijken hoe het gaat met haar schouder. Ik hoop dat het helpt, we kunnen weinig anders doen dan rust geven op het moment (maar dan moet ze het wel nemen natuurlijk)
Omdat het nu al 6 weken duurt had ik bedacht dat als ze helemaal buiten kon blijven dat ze misschien niet meer ging rennen.
Dus van daag de knoop doorgehakt en haar met Muis en Aryn in het land verderop gezet. Nu blijft ze dus gewoon buiten en hoop ik dat ze niet zo debiel meer gaat rennen.
Het is maar een kwartiertje lopen en 5 minuten fietsen van ons huis dus het valt wel mee.
Over een maand ga ik wel weer eens kijken hoe het gaat met haar schouder. Ik hoop dat het helpt, we kunnen weinig anders doen dan rust geven op het moment (maar dan moet ze het wel nemen natuurlijk)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Balen zeg dat ze nog steeds niet lekker loopt. Hoop dat ze van dit maandje opknapt. Lastig dat je paarden niet af en toe kan vertellen dat ze bepaalde dingen beter even niet kunnen doen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
ja ik heb het gisteren al afgezegd! ook al zou ze ok zijn, dan nog heb ik al 6 weken niets meer met haar gedaan.Ellebel schreef:Dat is niet zo mooi! Valt de ABOP oook voor jullie in het water? Is natuurlijk niet het allerergste maar toch jammer...
Succes ermee!
Als ze nou eerst maar ok is zien we daarna wel weer verder.
En vandaag zag ik haar in het land een stukje draven, wat denk jë?
Helemaal niets te zien! Maar toch laat ik haar nu een week of 6 daar lopen. (als het voor het weer gaat natuurlijk)
Muis Keurmerrie!
Hoop echt dat het haar goed doet die 6 weken.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl