Dat is niet zo mooi, ben ik even blij dat Vera niet zo'n sloopster is. Ik heb geloof nog steeds haar eerste halster (behalve dan het veulenhalster en het jaarlinghalster)
Ze heeft ook nog nooit een dek stuk gemaakt of iets anders. (behalve zichzelf, want op haar lijf is ze niet zuinig...)
Vinga sloopt alles.....
Whaha precies TacoKrista schreef:Nou Oos is net zo een bob de bouwer als Vinga... haha ik kijk niet echt op van je verhaal.... alleen haalt hij soms ook nog zichzelf open met lompe acties als ergens zn hoofd doorsteken wat niet helemaal past ofzo...
Behalve zn dekens, bandages, transportbeschermers, sperriempjes sloopt Oos ook trailerstangen (het rubber erafkauwen en uitspugen), kettingen op de wasplaats, omheining van de bak en dat soort zaken. Ik zeg wel eens voor de grap dat ie wel bij een sloop- en verzetbedrijf kan gaan werken

Die kwam een keer met ijzeren kettingen en een stuk beton er nog aan onder het solarium vandaan galopperen.... hij vond het niet zo leuk daar

Goede tip van Maaikje!
Ik zou ook zo'n muts zijn die een heel nieuw hoofdstel gaat halen.

- karleylover
Hier nog 1 die veel sloopt!
Bij Tjelle kan je zowiezo niks in de buurt laten dat word lekker fijn gekauwt.
Tjelle heeft een keer een hele staldeur uit de scharnieren getild aan zijn neusriem..
resultaat ook hoofdstel kapot...gelukkig kon iemand dat voor mij maken!
Fjorden zijn leuk, alleen laat niet elke fjord je spullen heel
Bij Tjelle kan je zowiezo niks in de buurt laten dat word lekker fijn gekauwt.
Tjelle heeft een keer een hele staldeur uit de scharnieren getild aan zijn neusriem..

Fjorden zijn leuk, alleen laat niet elke fjord je spullen heel

..::* Tjelle *::.. & ..::* Karley *::..