Haat/liefde tussen Bente en Tea!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Esther

Haat/liefde tussen Bente en Tea!

Bericht door Esther » di 24 okt 2006, 18:05

Oke, ze kunnen dus heel lief zijn met z'n tweeën, maar alleen alsTea daar zin in heeft!!

Hier zijn ze heel lief:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar Tea kan ook heel boos kijken als Bente te dichtbij komt:
Oke, hier ligt Tea nog heel lief in de wei:
Afbeelding
Hier liggen ze lekker bij elkaar, Tea wel met de rug naar Bente..
Afbeelding
Afbeelding

Maar hier is Bente opgestaan en loopt nu langs Tea naar mij toe, let op haar oren!! }-)
Afbeelding

Erg he, die kan echt heel boos en onaardig doen tegen mijn lieve kleintje!! Alhoewel ik dat ook was toen Bente de hele tijd met mij probeerde te spelen, maar dat nu botviert op Tea, dus ergens wel begrijpelijk. Hopelijk kan Bente zich wat uitleven als Caylinn komt, hihi..

Verder is Tea echt een knuffel, ze loopt in de wei als een hondje achter mij aan en eist de aandacht wel op. Ik kan nog wel gewoon naar Bente toelopen en die aaien, maar Bente moet niet bij Tea in de buurt komen als ik Tea aan het aaien ben.. Jaloers misschien..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » di 24 okt 2006, 18:15

Oh ik herken het. RB is ook zo'n lekkere zuurpruim, maar ondertussen kan hij ook niet zonder zijn vriendinnen hoor O:)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Annemarie

Re: Haat/liefde tussen Bente en Tea!

Bericht door Annemarie » di 24 okt 2006, 18:43

E*JJT schreef:
Ik kan nog wel gewoon naar Bente toelopen en die aaien, maar Bente moet niet bij Tea in de buurt komen als ik Tea aan het aaien ben.. Jaloers misschien..
Die herken ik. Ik was zaterdag met Douwina en Reinou bij Nisko in de wei. We staan bij Nisko en toen kwam Walti even buurten. Nu is Walti er nog niet zo lang en ook is ze veel jonger dan Nisko en dus lager in rang dan Nisko. Het ging een tijdje goed tot Walti te dicht bij kwam, of Nisko was er flauw van, maar ze vliegt met de oren plat op die arme Walti af. Volgens mij gaf ze haar ook nog een mep, maar dat weet ik niet meer. Andere keer wilde ik Nisko pakken en kwam er ook een jonkie buurten, eehm, die kreeg ook de volle laag. En jaaa, Nisko is best lief O:) .
Tea is trouwens echt een mooie merrie. Ben benieuwd hoe het straks gaat als Caylinn erbij komt.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Charret

Bericht door Charret » di 24 okt 2006, 19:55

Ooow! Ze is net Alies wanneer Jouke te dicht bij mij in de buurt komt! Zo herkenbaar.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 24 okt 2006, 20:43

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar, geen seconde zonder elkaar kunnen, als je 1 van de 2 uit de wei haalt, dan gilt de ander de boel bij elkaar. Maar als we het hebben over aandacht krijgen of eten, dan is Vera gewoon een frøken }-) Ze jaagt Exel echt weg door heel dreigend met die oren in haar nek op hem af te lopen of bijt hem in zijn kont
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » wo 25 okt 2006, 10:12

:= Wow, wat kan ze kwaad kijken!
Word er haast bang van! :D Hahaa...
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Esther

Bericht door Esther » wo 25 okt 2006, 16:36

Valt hier nog mee met het krijsen hoor, als ik ga rijden loopt Tea vaak gewoon weg, maar als ze alleen op stal moet staan dan gaat ze wel tekeer..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 26 okt 2006, 10:52

haha oh geweldig gezicht...

Hier eigenlijk praktisch nooit last van. In dat geval is Sas best een makkelijke. Ook met lekkers de wei in komen. Ze zal zich niet snel boven op je gooien of anderen wegjagen. Heerlijk...

Runnar daar en tegen hehe....

Nee Noor was vroeger ook altijd veel meer zo, niet alleen tegen paarden. Honden en katten waren ook niet veilig bij haar.
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » do 26 okt 2006, 13:26

Tea trapte laastst wel naar een kat, maar gelukkig is ze al aardig aan Timber gewend, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Brittlover

Bericht door Brittlover » do 26 okt 2006, 16:18

Hey tea in beeld ze ziet er goed uit!!(ken tea toen ze nog bij Jan en Jose stond). en haat liefde verband komt me ook bekend voor. idd ook gillen als er een weg gaat alsof ze nooit weer terug komt.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Plaats reactie