Ofke en Bonfire met racestreep!!
Maar bij dit model moeten ze dus echt een deken om.Dreeke schreef:Hihi ziet er grappig uit maar niet echt functioneel inderdaad.
Mijn vriendin heeft toevallig haar fjord ook geschoren en wel in dit model:
Denk dat je paardjes daar meer aan hebben
http://home.planet.nl/~keule148/Kalemerien5.JPG
Odinn is een toppaard!!
dat zou ik inderrdaad wel aanbevelen, al hoor je soms dat mensen ze zonde deken hebben staan.
Maar met dit streepje had je waarschijnlijk net zo goed niet kunnen scheren (denk ik)
wat je ook kunt doen is de hals alleen wat kaler maken, dat scheeld vaak al iets.
Maar met dit streepje had je waarschijnlijk net zo goed niet kunnen scheren (denk ik)
wat je ook kunt doen is de hals alleen wat kaler maken, dat scheeld vaak al iets.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Die van mij is helemaal kaal geschoren en staat onder haar ongevoerde regendeken te zweten. Het is momenteel nog tussen de 15 en 20 graden...en het groeit naarmate het kouder wordt van de winter gewoon weer wat aan op de kale plekken.Suzanna schreef:Maar bij dit model moeten ze dus echt een deken om.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Bonfire heeft erg gevoelige longen dus ik denk dat ie dan wel verkouden zou worden..yvette schreef:Die van mij is helemaal kaal geschoren en staat onder haar ongevoerde regendeken te zweten. Het is momenteel nog tussen de 15 en 20 graden...en het groeit naarmate het kouder wordt van de winter gewoon weer wat aan op de kale plekken.Suzanna schreef:Maar bij dit model moeten ze dus echt een deken om.
Odinn is een toppaard!!
Odin was vorig jaar ook op een handige manier geschoren en die heeft ook geen deken opgehad 
Dit model heeft geen nut
http://img424.imageshack.us/img424/4184/dscf31580sm.jpg

Dit model heeft geen nut

http://img424.imageshack.us/img424/4184/dscf31580sm.jpg

Tsjaa, dan moet je hem niet scheren als je daar bang voor bent.Suzanna schreef:Bonfire heeft erg gevoelige longen dus ik denk dat ie dan wel verkouden zou worden..yvette schreef:Die van mij is helemaal kaal geschoren en staat onder haar ongevoerde regendeken te zweten. Het is momenteel nog tussen de 15 en 20 graden...en het groeit naarmate het kouder wordt van de winter gewoon weer wat aan op de kale plekken.
Murphy
Ysha

Maar of het ook werkt?! ik betwijfel het hoor!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Ik heb dus zojuist gereden, flink gereden zodat ze lekker zouden gaan zweten(haast alleen maar gegalopppeerd). Nou zweten deden ze dus beide NIET!!!!!!!!! Terwijl ze normaal gesproken dan echt kletsnat zijn!
Dit bewijst maar weer dat zo'n streep wel heel goed werkt, en dat terwijl het vandaag harststikke warm was(18 graden).
Erg fijn dat jullie allemaal(op een aantal na) van die pessimistische vooroordelen hebben!
Dit bewijst maar weer dat zo'n streep wel heel goed werkt, en dat terwijl het vandaag harststikke warm was(18 graden).
Erg fijn dat jullie allemaal(op een aantal na) van die pessimistische vooroordelen hebben!
Laatst gewijzigd door Suzanna op di 24 okt 2006, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Odinn is een toppaard!!
Oke jij bent misschien blij voor me!
Maar velen zoals Kelly en Claudia! zeggen het op zo'n manier dat ik me achterlijk voel omdat ik zo'n dun streepje scheer. Terwijl dat dus helemaal niet achterlijk is!
Ze nemen niet eens de kans om af te wachten of het goed gaat werken of niet.
Maar velen zoals Kelly en Claudia! zeggen het op zo'n manier dat ik me achterlijk voel omdat ik zo'n dun streepje scheer. Terwijl dat dus helemaal niet achterlijk is!
Odinn is een toppaard!!
Tja, het ene paard is de andere niet. Die van mij is helemaal kaal en heeft het nog erg warm tijdens het werk momenteel.
Die is echt nat na het rijden. Maar die van jou hebben het dus blijkbaar niet zo snel warm...
Overigens lees ik nergens dat iemand zegt dat je achterlijk bent hoor...
Die is echt nat na het rijden. Maar die van jou hebben het dus blijkbaar niet zo snel warm...
Overigens lees ik nergens dat iemand zegt dat je achterlijk bent hoor...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Suzanna schreef:Oke jij bent misschien blij voor me!
Odinn is een toppaard!!
Tuurlijk, reageer gelijk weer zo agressief. Volgens mij owrdt het hier alleen gezegd om je te helpen, niet om je af te kraken. Blijf vooral zo reageren dan wordt er straks niet eens meer gereageerd op je topics.
sorry hoor maar vind het echt nergens op slaan.
fijn voor je dat het zo goed werkt, is het eerste paard die ik zo geschoren zie waarbij het werkt maar das precies fijn voor jou dan.
sorry hoor maar vind het echt nergens op slaan.
fijn voor je dat het zo goed werkt, is het eerste paard die ik zo geschoren zie waarbij het werkt maar das precies fijn voor jou dan.
Inderdaad Anika en Lien 
Overigens zijn er mensen die een erger antwoord hebben neergezet dan dat ik heb gedaan maar ik weet dat je van mij niets kan hebben.
Toch kan ik er niet met mijn pet bij dat jouw paard eerst zeiknat van het zweet is en dan van 1 dun streepje ineens helemaal niet meer zweet.
Zelfs Taco zweet zich het leblabber en die is helemaal kaal.

Overigens zijn er mensen die een erger antwoord hebben neergezet dan dat ik heb gedaan maar ik weet dat je van mij niets kan hebben.
Toch kan ik er niet met mijn pet bij dat jouw paard eerst zeiknat van het zweet is en dan van 1 dun streepje ineens helemaal niet meer zweet.

Joh kel ze wil toch alleen maar gelijk hebben denk ik. yuur zweet zich namelijk ook het lazerus net als sharon.Kelly schreef:Inderdaad Anika en Lien
prima toch als zij er blij mee is

Joh Kel laat gaan, ook Oos zweet zich rot met dit weer, maar ik denk dat het verschil eerder zit in de manier waarop wij onze paarden aan het WERK zetten dan aan het scheermodel...Kelly schreef:Inderdaad Anika en Lien

@Suzanna: als je niet tegen adviezen kan die tegen jouw ideen in gaan moet je misschien geen topics meer openen. Het is een beetje vervelend dat je nu voor de zoveelste keer vrij aggressief uit de hoek komt.
Wees dan gewoon zelf blij met je eigen rijstijl, je mexicaanse neusriem en de streep die je uit je paard geschoren hebt en hou het voor je of zoek mensen om je heen die alles prachtig vinden wat jij denkt en doet....
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL