Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Vera
Bericht
door Vera » di 10 okt 2006, 15:16
douwina schreef:Nicole schreef:
De kinketting zat gedraaid....
En ze zaten ook nog eens met z'n 4-en op de wagen wat duidelijk te zwaar voor het paardje was. Maureen heeft daar tijdens de uitslag ook nog wat over gezegd. Vond ik erg goed van d'r!
Wolly liep echt als een zonnetje, wat een geweldige merrie is dat toch ook!! Ze heeft echt terecht gewonnen, nogmaals gefeliciteerd!!
en het borst tuig zat te laag en de strengen waren te lang en de broek zat te los! dat dat dier nog zo bleef trekken......... ondanks alles bleef hij wel heel mooi regelmatig. als ze eens heel veel aan het tuig verstellen,een veel lichter wagentje nemen, een aantal mensen van die kar afschoppen en er een schep voer instoppen dan kan hij nog best eens een geduchte tegenstander worden.
vergeet ik helemaal te zeggen dat ik wolly ook het beste vond!

Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
-
Esther
Bericht
door Esther » di 10 okt 2006, 17:02
Hihi, toen jullie je omkleden deed ik het echt bijna in mijn broek!!! Ik heb me helemaal ziek gelachen, maar zo zie maar weer, het gaat om het paard en niet om de kar of de Amish die erin zitten..
Wolly liep echt fantastisch!! Dat hoorde ik ook mensen naast mij zeggen, die wezen haar ook al aan als de winnaar.
Dat ene beestje was inderdaad sneu. Die trok gewoon met zijn schouders, veel te laag. Wel een dapper beestje hoor, maar die verdient beter!! Ook zijn mond zat niet lekker, kon je ook zien!
Wat dat betreft hadden ze echt beter moeten controleren, maar ja, voor de volgende keer. Ik vond het wel een leuk onderdeel op de dag, moeten ze er echt in houden!!
Je kunt wel zien dat Janna op een gegeven moment uit vond hoe je de camera weer goed kreeg, die foto;s zijn echt veeeel beter!! Maar ja, nu heb je nog wel foto's die scherp zijn..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
skreia
-
Contacteer:
Bericht
door skreia » di 10 okt 2006, 17:38
Mooie en leuke foto's
Wolly is terecht kampioen geworden zo te zien

, maar die Vriska ziet er ook aardig uit

Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!

-
viking
Bericht
door viking » do 12 okt 2006, 04:53
Wat ik wel heel erg mis is de ontspannen aanleuning,ik zie op de foto's nu geen 1 die dat heeft,of is dit niet verplicht?
Vik....en ik...Zijn nu Z + 4..
Viking is mijn lekkere gele monster
-
Bella
-
Contacteer:
Bericht
door Bella » do 12 okt 2006, 11:58
@Viking: Je kreeg punten op diverse onderdelen. Onspanning en aanleuning is hier dus ook in meegenomen. Wij hadden overal een 8 voor...Wolly begon niet sterk qua ontspanning en aanleuning, omdat dit allemaal vrij nieuw voor haar was en daarnaast ze toch pas net weer opgepakt is. Heeft geruime tijd op het land moeder staan zijn!
Maar na verloop van rijden werd het wel beter. (nog niet perfect, maar wel beter).
(alleen vind ik er wel paar fotos tussen zitten waar de ontspannen aanleuning aanwezig is!)
Geluk is de vrucht van intens werk