Cerry...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
vosse
Contacteer:

Cerry...

Bericht door vosse » zo 08 okt 2006, 11:44

...was heel lief gister :D

Cerry en Cunna staan nu op het land saampjes.

Dus ik kwam daar gister even en ging even naar ze toe even kijken hoe 'verwilderd' }> ze waren :D

Maar dat viel alweer mee, heb lekker staan knuffelen met Cerry, wat een schatje zeg

Niks geen geklier met Cunna of dominant hengsten gedrag, is nog geen 1 keer door het draad gevlogen, terwijl alle andere hengstenveulens (bij ons) dat wel 3x in een week presteren als het niet vaker is :D
En naar mensen toe ook, laat zich netjes pakken, en nix geen gebijt of gesteiger of getrap ofzo

Als ik nou genoeg centjes/grasjes en dagen van 36 uur had, had hij echt allang bij mij int land gestaan

Mss klinkt dit voor jullie niet zo bijzonder ofzo, maar bij ons wordt er dus zeer weinig meer gedaan en normaal ben ik dr wel voor de veulens enz, maar ik kom er ook niet vaak meer

Heeft hij vast van zn paps (OJ) mee gekregen :D

En niemand wil dit lieve monster kopen :o?
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
fjordido

Bericht door fjordido » zo 08 okt 2006, 11:54

oh ja als ik genoeg centjes had zou ik ook alles wat los en vast is kopen :)ddd O:)
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » zo 08 okt 2006, 11:56

fjordido schreef:oh ja als ik genoeg centjes had zou ik ook alles wat los en vast is kopen :)ddd O:)
haha ik ook hoor, soms heb je van die opvliegingen :D
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
fjordido

Bericht door fjordido » zo 08 okt 2006, 11:56

ja der staan heel wat opvliegingen bij mij in de wei :D :D
Jilly

Bericht door Jilly » zo 08 okt 2006, 15:57

Heerlijk he :D
Moet zeggen dat onze veulens ook wel mak zijn tov andere jaren, er zijn er een paar naar andere weien geweest, weinig mee gedaan enz en toch zijn ze heerlijk aanhankelijk, maakt het afscheid natuurlijk ook wel moeilijker.. ik zou ze zo allemaal willen adopteren O:)
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » zo 08 okt 2006, 15:58

Bidonja schreef:Heerlijk he :D
Moet zeggen dat onze veulens ook wel mak zijn tov andere jaren, er zijn er een paar naar andere weien geweest, weinig mee gedaan enz en toch zijn ze heerlijk aanhankelijk, maakt het afscheid natuurlijk ook wel moeilijker.. ik zou ze zo allemaal willen adopteren O:)
haha, eerder had ik het niet zo erg met het hechten aan veulens, want wist toch wel dat ze weg gingen

maar met blinq vorig jaar en cerry van nu is dat wel iets anders

t zijn zulke schatten en zoeken jou ook op, je hoeft hun niet altijd op te zoeken zeg maar
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Ydel

Bericht door Ydel » zo 08 okt 2006, 22:28

ben ik dan ook gezegend met een veulen dat nog NOOIT door het draad is gekomen? hengstveulen wel te verstaan??? :?

hihi!!
jammer he??
je weet dat je er niet verknocht aan moet raken, omdat ze toch wegmoeten, maar het is zoooo lastig... O:)
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » ma 09 okt 2006, 08:05

Ydel schreef:ben ik dan ook gezegend met een veulen dat nog NOOIT door het draad is gekomen? hengstveulen wel te verstaan??? :?

hihi!!
jammer he??
je weet dat je er niet verknocht aan moet raken, omdat ze toch wegmoeten, maar het is zoooo lastig... O:)
haha denk het want de meeste hengsten hier zijn zoiezo wel een keer door het draad gevlogen op binq en cerry na :D

en ja je doet je best om je er niet aan te hechten en het valt ook wel mee, en vooral als je ze dan naar de slacht ziet verdwijnen doet het je toch wel wat, maar ik doe mn best om hem daar niet te krijgen en de mensen zelf willen het ook niet, maarja je kan hem niet eeuwig aanhouden. Mss heeft hij dan ook wel geluk dat hij zo makkelijk is, want zolang hij netjes in zn landje blijft staan is er geloof ik nog niks aan de hand :D
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Plaats reactie