Alies @ de ck

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Charret

Alies @ de ck

Bericht door Charret » zo 08 okt 2006, 18:57

Ow ow. Wat een dag. Toen ik Alies klaar wilde maken voor de keuring kwam ik er met me stomme kop achter dat k vergeten was de keelriem aan het voorbrenghoofdstelletje te doen. dritt! Wat nu? Niemand had een keelriempje dat ik kon lenen dus ik moest wel met halster. Met het gevolg dat Alies niet te genieten was en lekker deed wat zij wilde. We hadden besloten eerste rondje Janine en 2e rondje ik. Helemaal nadat ze zo liep te klieren bij Janine. Jammer genoeg liep ze daardoor gewoon erg kort en liet ze zich niet zien. Bij mijn ronde ging het ook niet je-van-het. Ik was te nerveus en dat merkte liesje. Ik bracht en stelde haar niet goed voor. Het tempo zat er niet in en ik gaf haar achteraf gezien niet genoeg de ruimte.
Resulaat, zevende. :D Ik ben tevreden met het resultaat. Er liepen super mooie meiden [op Aike na natuurlijk:P] in de groep die het gewoon beter deden. :j

's Ochtends hebben we behendigheid gedaan. Wat was dat gaaf!! Een heel pacour met leuke dingen. Alles ging goed met Alies. Ze liep braaf mee, at wat vlaggetjes en beet in de stelten:P Ik ben er alleen achter gekomen dat ik geen stelten meer kan lopen, niet kan boogschieten en basketballen :P Resultaat: 6e van de groep aan de hand. Daar deden totaal 20 paarden mee dus ik ben helemaal blij met dat resultaat. Daar heb ik ook leuke foto's en filmpjes van.

Voor de rest was het ook leuk. Veel mensen weer gezien en gesproken. Leuke en ontzettend gave paarden gezien. Jammer genoeg liet het weer ons aardig wat keren in de steek. Alies en ik waren helemaal doorweekt. Ong. 5 keer :P
Ik vond het einde, de prijsuitreiking, erg lang duren. Logisch met zoveel paarden maar het duurde mij en Alies echt te lang. Het lopen in de slangevolte vond ik erg leuk om te zien. Best indrukwekkend.
Al met al zijn ook wij weer een ervaring rijker! :D
Liefde is..Alies Dragan Jouke
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » zo 08 okt 2006, 19:06

:D Haha, ik dacht al waneer komt charret nou eens met haar verhaal!
Wel erg vervelend dat je het keelriempje was vergeten! O:)
Netjes gedaan toch?! +:)+ Gefeliciteerd!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » zo 08 okt 2006, 19:19

Ik vond Alies leuk hoor! En ze deed het zeker ook goed met de behendigheid. Ook bij de paraplu's.
We hadden het er later over, dat ze alle paarden moeten noemen bij de prijsuitreiking. Mss zou het wel wat zou om de 1e 3 te noemen en dan ook met uitleg van jury erbij waarom zij de 1e 3 zijn!
Ook jammer dat we geen punten meer krijgen. Maar ja, dat is weer een ander topic.
Charret, hoe laat kom je trouwens zaterdag?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » zo 08 okt 2006, 20:54

Oe, en dat filmpje op de stelten moet je plaatsen :D
Je hebt het toch maar gewoon gedaan hoor Charret!!
Viv

Bericht door Viv » ma 09 okt 2006, 03:27

Lekker slimpie, waarom laat je die keelriem er dan niet gewoon vanaf :D Wel balen dat ze nu zo liep te klieren (ze mistte mij hahahaa) want ze kan zo braaf zijn......
Naja volgend jaar beter, hoop dat ze Katwijk of de CK dan wat handiger plannen en niet op dezelfde dag.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 09 okt 2006, 07:22

Alies zag er zeker goed uit Charret!! (en volgende keer gewoon even aan komen lopen hoor, je had hier wel een voorbrenghoofdstel kunnen lenen!!)

Verder dat einde, tja...dat is altijd net weer de domper van de dag, vind ik. Na pakweg 30 minuten is iedereen het spuugzat...(al vond ik het dit keer helemaal niet top, omdat ik half droog, half nat stond te kleumen, brr)
Geluk is de vrucht van intens werk
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » ma 09 okt 2006, 07:27

Weer een goede ervaring voor Alies! En die behendigheid is natuurlijk super, vooral voor een 2 jarige!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » ma 09 okt 2006, 08:32

De uitslag duurde idd. lang, maarja, je moet er wat voor over hebben :D
Jammer dat je de keelriem vergeten was, maar gelukkig ging de behendigheid goed!!
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
miepie

Bericht door miepie » ma 09 okt 2006, 10:13

Niet slecht gedaan zeg. En je moet maar zo denken, weer een ervaring erbij voor Alies en jezelf.En de 1e keer voorbrengen valt niet mee.
En behendigheid 6e, knap hoor.
Charret

Bericht door Charret » ma 09 okt 2006, 11:41

Ja, Viv ze miste jou :P
Annabel als ik dat had geweten! Hahaha, maar dat geeft niet. Gewoon weer wat geleerd :j

Ik zal vandaag nog de filmpjes plaatsen! Beloofd :P
Liefde is..Alies Dragan Jouke
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » ma 09 okt 2006, 15:02

jammer dat ze een beetje liep te klieren, maar gelukkig ben je wel tevreden met het resultaat
was al benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 09 okt 2006, 15:32

jammer van dat keelriempje, maar je moet maar zo denken, jullie zijn allebei weer een ervaring rijker en over een paar jaar is het zo gewoon voor haar, dat ze de sterren van de hemel loopt :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie