ik weet meer over Vera's verleden.............niet best:(

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Sabbel

Bericht door Sabbel » wo 04 okt 2006, 13:15

Ah gos, arme Vera. Wat bezielt sommige mensen toch he?!

Wel fijn dat je haar gedrag nu kan verklaren natuurlijk, maar het lijkt mij ook geen leuk nieuws om achter te komen.

Gelukkig heeft ze nu een fijn huisje! :(:)
Dorinn (IsmoxOrsta) 6 juni 2007

Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 04 okt 2006, 14:32

Ilona: klopt helemaal wat je zegt, ik dacht ook echt dat die vrouw een eerlijke was................... ze zijn er wel, maar helaas heb ik me dus vergist, zij haalt ze bij die man en ze moet toch weten hoe hij is?

Sandrien: ik zal haar straks een dikke knuffel van jou geven

Sabbel: ja ze heeft het nu goed, ze ziet er heel goed uit en is lekker bijgekomen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » wo 04 okt 2006, 16:55

he gatver, vervelend zeg, maar gelukkig ben je wel achter haar gedrag gekomen van de laatste tijd

en gelukkig is ze bij jou terecht gekomen :D
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 04 okt 2006, 17:27

vosse schreef:he gatver, vervelend zeg, maar gelukkig ben je wel achter haar gedrag gekomen van de laatste tijd

en gelukkig is ze bij jou terecht gekomen :D
ja ik weet nu wel waarom ze bepaalde dingen doet. Ik merk ook dat ze nu heel gelukkig is, ze is ook aan het bazen over Exel, vanavond ook weer toen ik ze wat extra eten gaf (tja dierendag he :D ), toen viel mevrouw zowaar uit tegen Exel en echt dat eten verdedigen................. zo ken ik mijn Veertje helemaal niet :+
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Anouska

Bericht door Anouska » wo 04 okt 2006, 17:50

Jeetje zeg, maar gelukkig heeft ze het goed bij jou.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » wo 04 okt 2006, 18:14

Gelukkig is Vera in goede handen gekomen en je weet nu waar haar gedrag vandaan komt...

Maar die mensen zou je echt )(&&*^&*%@$! doen....
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » wo 04 okt 2006, 18:33

Dat is zeker schrikken zeg als je zoiets te weten komt, maar aan de andere kant kan je nu wel alles beter plaatsen (waarom doet ze dit of dat):j
Gelukkig staat nu bij jou en heeft ze een veeeeeeeeeeeeel beter leven +:)+
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 04 okt 2006, 18:37

thnx voor jullie lieve woorden over mij en ik hoop ook echt dat Vera het ook zo ervaart.................................. weet het wel bijna zeker hoor, maarja je weet het nooit :D

Hedwig

Bericht door Hedwig » wo 04 okt 2006, 18:42

Fijn dat je gedrag nu kan verklaren. Echt stom dat ze bij die man terecht was gekomen, gelukkig staat ze nu op een super plekje :j
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
DaphneT

Bericht door DaphneT » vr 06 okt 2006, 07:54

Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Helaas bestaan zulke handelaren ook. Opzich is het niet erg dat ze lekker in het land heeft gelopen in een kudde, maar te weinig voer is natuurlijk niet goed te praten.
Ik had ooit een shetlander (die nu bij de buurkinderen staat) die het ook erg slecht heeft gehad als veulen. Ik had altijd het idee dat hij super dankbaar was met alles. Merk je dat bij Vera ook?
lauraatje

Bericht door lauraatje » vr 06 okt 2006, 17:16

Das niet leuk om te horen, maar zoals al eerder gezegd geeft het wel een hoop duidelijkheid :j
Wij weten ook dat Sandra vroeger een tijd is verwaarloosd en helemaal alleen in een kaal weitje langs een spoorlijn heeft gestaan; toen was er niemand die naar haar omkeek. Maar gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden.
Vera heeft het nu super getroffen bij jou; dat zal ze zelf vast ook wel snappen :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 06 okt 2006, 18:55

DaphneT schreef:Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Helaas bestaan zulke handelaren ook. Opzich is het niet erg dat ze lekker in het land heeft gelopen in een kudde, maar te weinig voer is natuurlijk niet goed te praten.
Ik had ooit een shetlander (die nu bij de buurkinderen staat) die het ook erg slecht heeft gehad als veulen. Ik had altijd het idee dat hij super dankbaar was met alles. Merk je dat bij Vera ook?
voor een deel wel en voor een deel lijkt het alsof ze zich niet durft te geven, net alsof ze bang is weer teleurgesteld te worden. Zo houdt ze er niet van om geknuffeld te worden, terwijl Exel er niet genoeg van kan krijgen. Aan de andere kant staat ze tegenwoordig wel te hinnikken als ik met mijn autootje aan kom rijden, dan lijkt het echt alsof ze blij is om me te zien en met rijden ook, dan gaan die oren naar voren en je ziet dat ze geniet. :D
lauraatje schreef:Das niet leuk om te horen, maar zoals al eerder gezegd geeft het wel een hoop duidelijkheid :j
Wij weten ook dat Sandra vroeger een tijd is verwaarloosd en helemaal alleen in een kaal weitje langs een spoorlijn heeft gestaan; toen was er niemand die naar haar omkeek. Maar gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden.
Vera heeft het nu super getroffen bij jou; dat zal ze zelf vast ook wel snappen :D
Dat denk ik ook wel, maar het doet gewoon zeer als je ziet dat je paard zich een ongeluk schrikt als je alleen je hand maar onverwachts omhoog doet |(

Lindatjuhhh
Contacteer:

Bericht door Lindatjuhhh » za 07 okt 2006, 20:07

Echt een geluk voor Vera dat ze nu van jou is! Nu heeft ze het tenminste weer goed. Het is echt pijnlijk dat je paardje zo'n verleden heeft.
Afbeelding
Plaats reactie