Gisteren dus bij Ynde wezen kijken, Paula's eerste veulen v. Manus. Haar heb ik verkocht op een leeftijd van ruim anderhalf jaar, omdat we toendertijd te weinig plek voor haar hadden. Vorige week ontdekte ik dat ze ondertussen te koop en redelijk dichtbij ons in de buurt stond.
Zoals ik al zei in mijn topic in Dagboek schrok ik wel ontzettend van de conditie waarin ze verkeerde. Gelukkig krijgt ze nu veel krachtvoer, dus hopelijk trekt ze snel weer goed bij, want zo ziet ze er echt slecht uit

Heb helaas niet zulke mooie foto's kunnen maken, omdat de eigenaar haar meteen ging voeren, maar denk dat ze wel een goede indruk geven. Let vooral op de gelijkenis met Paula haar koppie! Ik geef verder niet teveel commentaar, vind het zo ook al moeilijk genoeg:

Check dat beentje, dat deed ze dus als veulen al

Echt een typische Paula look! Te herkenbaar.

Wat een kuif

Ik denk wel dat als ze weer mooi in conditie is, het een mooi type fjord is, tenminste zoals ik haar altijd gekend heb ook (heb haar ook nog als 2,5 jarige op een keuring gezien), met mooie ronde kont enzo.
Haar merrieveulen (v. Stedjeblakken), vorige week gespeend, geboren in april
Samen met haar weidemaatje fjord (die zo dominant is, dat Ynde dus niets mocht eten, vandaar dat ze nu ook apart staan)

Paula lipje