al zal het voor mij duidelijk zijn dat ik naar wijk moet...
maar heb nog steeds geen vervoer...
niemand hier die me kan helpen ??

De bak zal idd. een heel stuk helpendouwina schreef:En meer aandachtYoline schreef:Voor Yli was het idd. te snel, maar met een extra jaar oefenen gaat het helemaal lukken. Ze heeft gewoon wat meer tijd nodig![]()
ik moet veel meer tjid aan haar besteden, er zit nog niet echt een consequent ritme in
![]()
Maar met een grotere bak, verlichting en een beetje droog weer moet dat wel gaan lukken![]()
Ik ga zelf op Ullwinn en een vriendin van mij op Marga.jessica schreef: Met welk paard ga je heen dan Claudia?
Ga ik jullie natuurlijk ook even aanmoedigen!
Gewoon los erbij schrijven hebben wij ook gedaan.Ydel schreef:waar kan je een voorkeur aangeven dan??
Haha ja daar ben ik nog niet echt goed in heYoline schreef:De bak zal idd. een heel stuk helpendouwina schreef: En meer aandachtik moet veel meer tjid aan haar besteden, er zit nog niet echt een consequent ritme in
![]()
Maar met een grotere bak, verlichting en een beetje droog weer moet dat wel gaan lukken![]()
Maar tis natuurlijk ook lastig om haar regelmatig aandacht te geven, met 4 andere paarden
Achja, het komt wel goed joh
De rijfoto's komen denk ik morgenMoet jou alleen nog ff een cursusje actiefoto's maken geven...komend weekend?
heb je aparte topic gezien, inderdaad wel handig om het te splitsen jadouwina schreef:Gewoon los erbij schrijven hebben wij ook gedaan.Ydel schreef:waar kan je een voorkeur aangeven dan??
Misschien is het anders handig dat we een ABOPtopic openen. Hier leest vast niet iedereenje oproepje tot vervoer