vanmorgen werd ik gebeld door mijn baas van de friture, die was een stukje aan het rijden met zijn "zondagsauto" en dacht:"ik ga eens bij de paardjes van Claudia kijken". Is die gek over het hek geklommen, hij heeft echt mazzel gehad, want ze letten daar heel erg op vreemden, voor hetzelfde geld had ie dus ineens problemen gehad, maarja...........
Toen zei ie tegen me dat ie een jerrycan water bij de paarden in de bak erbij had gegooid, omdat ze haast niets meer hadden...........huh? gisteren hebben ze 45 liter gekregen, is dat nu al op? Nouja zal wel.
Komen Jos en ik daarstraks bij de wei, ligt de kuip van het water om z'n kop

Nou dan de laatste jerrycan er maar in................... nou was ik even met Vera een rondje gaan maken en Jos was in de wei blijven rommelen en die zag dus hoe het kwam dat het water ineens zo hard gaat
Meneer Exel gaat dus met zijn voorbeen in het water staan maaien en zo gaat dus die kuip om............ gggggggggrrrrrrrrrr we hebben die kuip maar vastgezet in de hoop dat ie 'm nu niet meer om krijgt, want zo blijven we slepen met water en ik durf geen badkuip in de wei te zetten, want ik ben bang dat Vera daaraan gaat schuren
Achja we zullen weten dat we een naarling hebben

Dus nou gaan we op zoek naar een grotere kuip (zo'n speciekuip hebben we) en daar gaan we dan wel iets onderin leggen wat heel zwaar is, zodat ie 'm niet meer om krijgt.......... hoezo we worden bezig gehouden?