En nu schiet iets me te binnen...
3 jaar geleden heb ik mijn fjord Tjelle gekocht...voordat ik bij tjelle was gaan kijken ben ik op een boerderij geweest...Daar stond een 3 jarige Jolster, Vincent genaamd. Ik was helemaal wezeloos van hem want hij had al zo jong zo'n lekker koppie met een mega lange voorpluk. En hij had zo'n mooie donkere kleur

Hij was nog niet zadelmak enz en nog aardig jong.. en hij had op dat moment een trap tegen zijn benen aan gehad waardoor hij niet helemaal goed liep.. dus besloot verder te gaan kijken maar wel met hem nog in mijn achterhoofd... Ben toen bij mijn eigen fjordje Tjelle terecht gekomen die ik gekocht heb... Maar dat is dus 3 jaar geleden en jou Vincent is nu 6 jaar dus het kan best eens kloppen dat dat dezelfde is.
Ik vind hem er nu niet echt heel erg op lijken. Maar ik heb Vincent maar 2 keer gezien en toen die 3 jaar was dus hij is misschien wel heel erg veranderd.
Ik had Vincent bij Meneer Slotboom gezien. Hij is een fjordenfokker en hij zit volgens mij in Gelderland of Overijssel. Wat was het ook al weer.. Achterhoek?? Neede?? ik weet het even niet meer.
Misschien heb jij Vincent weer van iemand anders dat hij al een keer doorverkocht is...
Wieweet is het dezelfde...
..::* Tjelle *::.. & ..::* Karley *::..