Nina's zadel past bar slecht, ze kreeg er ook flinke plekken van ( http://img133.imageshack.us/img133/4117 ... rktkb2.jpg).
Na het een en ander overwogen te hebben gaan we toch voor een barefoot. Het testzadel laat nog even op zich wachten dus tot dan zou ik het hier mee maar moeten doen. Het ging me echter steeds meer tegenstaan om daar nog mee te rijden terwijl het gewoon slecht ligt. Maar aan de andere kant, ze staat momenteel op een plaats waar zij heel veel problemen schopt om daar maar niet weg te hoeven. Na verloop van tijd is dit wat beter geworden.
Mijn bijrijdster en ik waren samen een flinke rit aan het maken en dan wordt er ook weleens gewisseld. Zij ging er weer op en het hele zadel hing scheef. Toen in een gekke bui besloten dat het zadel achterop de fiets ging.
Dit is zo ontzettend goed gegaan! Je zag haar oortjes naar voren gaan, de bewegingen werden ruimer en ze liep ontzettend lekker.
Maar ja, om dit gelijk van huis uit te doen waar ze moeilijkheden maakt is ook niet echt wat.
Dat hebben we de gisteren toch maar geprobeerd met zijn tweetjes, en het ging weer fantastisch! Stap, draf en galop, ze heeft geen pas verkeerd gedaan en galloppeerde ook niet meer zo scheef.
Ik weet het wel, er komt geen zadel meer op tot die barefoot er is!
Als je je dan bedenkt dat ze echt pijn gehad moet hebben