Zondag Ynde kijken! UPDATE
Zondag Ynde kijken! UPDATE
Hihi, zit hier helemaal met kriebel achter de computer. Kreeg net een berichtje van Reinou dat Ynde, het eerste veulen van Paula te koop staat. Ik ben haar uit het oog verloren, dus heb natuurlijk meteen de advertentie bekeken en kon het niet laten meteen de eigenaar te bellen. Ze blijkt dus echt in een dorpje vlakbij ons te staan!!!! Het gaat heel goed met haar, ze is erg braaf en heeft een veulen aan de voet van stedjeblakken (die overigens ook te koop staat). De man verkoopt de fjorden omdat hij er verder niets mee doet (ze waren van zijn ex-vriendin). En.... wat helemaal leuk is: Ik mag bij haar komen kijken
:D:D (niet om terug te kopen hoor, gewoon om te zien hoe het met haar gaat!). Dus meteen een afspraak gemaakt voor aankomende zondag!!! Hihi, ben helemaal hyper nu, ben zo benieuwd!!!

Laatst gewijzigd door DaphneT op zo 01 okt 2006, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja ik zal zeker veel foto's gaan maken! Heb Paula straks maar verteld dat ze oma is geworden
Niet dat het hielp, ze gedraagt zich nog altijd even kinderachtig 
Mijn ouders hebben me verder 'gehersenspoeld', dat ik absoluut geen poging mag ondernemen haar te kopen, hihi, ze kennen me geloof ik iets langer dan vandaag, als ik haar zie, zal ik het best moeilijk vinden denk ik. Heb haar toch bijna twee jaar gehad. Maar vind het echt heel leuk dat ik haar weer zie.
Ze leek altijd ontzettend op Paula, ben benieuwd of dat nog zo is. Enne als iemand nog interesse heeft: ze staat op marktplaats.

Mijn ouders hebben me verder 'gehersenspoeld', dat ik absoluut geen poging mag ondernemen haar te kopen, hihi, ze kennen me geloof ik iets langer dan vandaag, als ik haar zie, zal ik het best moeilijk vinden denk ik. Heb haar toch bijna twee jaar gehad. Maar vind het echt heel leuk dat ik haar weer zie.
Ze leek altijd ontzettend op Paula, ben benieuwd of dat nog zo is. Enne als iemand nog interesse heeft: ze staat op marktplaats.
Vanmiddag dus op pad geweest
Achter de eigenaar aan gereden naar het betreffende weiland en zei in de auto al tegen mijn moeder: 'dat koppie!!!' Echt precies Paula in de jongere jaren, alleen met meer kuif
Heel mooi donker hoofdje dus, met een spierwit neusje. Wow! Toen de uiteindelijke inspectie
: ten eerste: het is echt een schat van een dier, super braaf, doet echt geen vlieg kwaad.
ze was wat kleiner gebleven dan ik had verwacht. Zeker wel voldoende aan de maat hoor, maar met een vader als Manus en Paula die toch ook vrij groot is, had ik verwacht dat ze minstens Paula's maat zou halen. Haar veulen was er net een weekvanaf en die had veel van haar gevraagd; ze was in slechte conditie, wat een wat vertekenend beeld gaf, maar als je daar doorheen keek, vond ik het echt een mooi type fjord geworden. Ze stond nu op veel krachtvoer, dus dat trekt hopelijk snel bij. Ze lijkt eigenlijk veel op Paula, veel rastype, een stel nette benen er onder, alleen die extra uitstraling die Paula heeft, miste ik wel bij haar.
Zo grappig: tijdens het eten van haar brokken, stond ze continue afwisselend met haar voorbeentjes omhoog. Was ik helemaal vergeten, maar dat deed ze dus al als veulen!
Daarna nog even doorgereden naar haar veulen (van Stedjeblakken), die samen met de andere fjordenmerrie stond. En ongelooflijk, weer dat zelfde herkenbare koppie (alleen in mini-formaat). Had dat bij het veulen echt niet weer terug verwacht, maar wel dus. Mooi hoogbenig veulen verder.
Vond het echt leuk haar weer terug te zien. Haha, en lekker verwarrend hoor. Ik kwam thuis en noemde Arwen alweer Ynde. Uh, o nee, jij was Arwen
Wel jammer vond ik, dat er met Ynde verder nog helemaal niks gebeurd is, terwijl ze daar nu toch een prachtige leeftijd voor heeft. Ze is ook niet meer voor de keuring geweest en haar veulen ook niet. Ik hoop echt dat ze een fijne nieuwe baas vindt, want dat verdient ze gewoon.
Heb natuurlijk foto's gemaakt, maar sorry sorry daar moeten jullie nog heel even op wachten, want ik ben mijn camera-laptop snoertje kwijt. Ga ik vast snel weer vinden. Zucht, soms best vermoeiend als je zo chaotisch bent!

ze was wat kleiner gebleven dan ik had verwacht. Zeker wel voldoende aan de maat hoor, maar met een vader als Manus en Paula die toch ook vrij groot is, had ik verwacht dat ze minstens Paula's maat zou halen. Haar veulen was er net een weekvanaf en die had veel van haar gevraagd; ze was in slechte conditie, wat een wat vertekenend beeld gaf, maar als je daar doorheen keek, vond ik het echt een mooi type fjord geworden. Ze stond nu op veel krachtvoer, dus dat trekt hopelijk snel bij. Ze lijkt eigenlijk veel op Paula, veel rastype, een stel nette benen er onder, alleen die extra uitstraling die Paula heeft, miste ik wel bij haar.
Zo grappig: tijdens het eten van haar brokken, stond ze continue afwisselend met haar voorbeentjes omhoog. Was ik helemaal vergeten, maar dat deed ze dus al als veulen!
Daarna nog even doorgereden naar haar veulen (van Stedjeblakken), die samen met de andere fjordenmerrie stond. En ongelooflijk, weer dat zelfde herkenbare koppie (alleen in mini-formaat). Had dat bij het veulen echt niet weer terug verwacht, maar wel dus. Mooi hoogbenig veulen verder.
Vond het echt leuk haar weer terug te zien. Haha, en lekker verwarrend hoor. Ik kwam thuis en noemde Arwen alweer Ynde. Uh, o nee, jij was Arwen

Heb natuurlijk foto's gemaakt, maar sorry sorry daar moeten jullie nog heel even op wachten, want ik ben mijn camera-laptop snoertje kwijt. Ga ik vast snel weer vinden. Zucht, soms best vermoeiend als je zo chaotisch bent!
Dat doet Alies dus ook! Hahaha, zo grappig om te zienDaphneT schreef: Zo grappig: tijdens het eten van haar brokken, stond ze continue afwisselend met haar voorbeentjes omhoog. Was ik helemaal vergeten, maar dat deed ze dus al als veulen!

Wat leuk dat je dat soort dingetjes terug ziet.
Ben wel ontzettend benieuwd naar de foto's. Wat goed van je dat je d'r niet mee hebt genomen naar huis!

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Hehe, ja goed heCharret schreef: Ben wel ontzettend benieuwd naar de foto's. Wat goed van je dat je d'r niet mee hebt genomen naar huis!

Snoertje is nog steeds niet bovenwater