Fjorden aan de bak.
- Thessa Keizer
Hmm dat is idd raar dan ja, want mijn DA zei dat er nogal veel natuurlijke suikers in kunnen zitten, en dat Aike daar waarschijnlijk toen ziek van was geworden. Was ook zo weer over hoor, paar uurtjes niet lekker en toen ging alles weer prima.Aurora schreef:@ Thessa : Dat is raar, want er zit eigenlijk beina geen voedingswaarde inIdeaal dus voor een Fjord. Ze krijgen er maximaal 2 per dag per fjord. Vooal voor het jonge grut is het goed om de tandjes te gebruiken, ze moeten het echt schrapen.
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
- Thessa Keizer
Nee, hebben ze toch echt als voederbiet gekregen van mijn schoonvader, maar misschien heeft hij een misser gemaakt, zou natuurlijk kunnenAurora schreef:@Thessa: Waren dat toch geen suikerbieten, die zijn idd niet aan te raden.

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Toch niet bij Jantje Brands in de Molenweg,he?Aurora schreef:@ Hilde, het is precies 12 Km !
Ik koop mijn paarden appeltjes altijd in Kruisland.
Dat is namelijk wel een grote ''fruit-boer'' op Kruisland!
En..............................mijn schuin-overbuurman!

Maar als de fjord thuisstaat zal je het sneller zien als fjorden-liefhebber denk ik!
Nu staat er af en toe een haflinger in als we naar de ponyclub zijn geweest!

11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Hahahahhaa,geweldig!Aurora schreef:@ Hilde : Jazeker daar dus!
Eerst voer ik mijn eigen oogst op en daarna haal ik bij hem ...Ik zal eens opletten.

Wat een klein wereldje.
Als je met je gezicht naar jantje Brands staat,kan je linksaf (door de polder) naar Roosendaal/Oud-Gastel en zou je rechtsaf gaan (verder de weg dus in) wonen wij op num:10 aan de overkant van de weg,als waar Brands woont!
We hebben een klein,oud huisje en een schuur erachter.
Daarnaast staan de stallen en de bak afgezet met houten palen en planken..............

Als het goed is zal half Oktober Hilde naar huis kunnen komen en komt de haf ook definitief naar huis.
Die staat nu op de boerderij bij vrienden van ons (de wei naast Brands z'n wei+shetlander)
Er staat een groot nieuw huis bij die wei en daar staan ze overdag te grazen.................
De fjord nog niet,maar dat zal ook in Oktober zijn!
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!