@Jezzikaatje: thnx en die foto's volgen echt heel snel hoor, Jos mag dit weekend aan de bak met zijn camera
@Nousje loves Bjorn: ja dit was idd het super goeie nieuws..........
@Ydel: ja moest natuurlijk mijn onderschrift veranderen, maar ik kan het zelf nog steeds niet geloven hoor, dit moet echt nog goed tot me doordringen, heb nog steeds het gevoel dat ik droom
@Viv: 2 span? ehhhhhhh Vera is niet beleerd en om je eerlijk de waarheid te zeggen vind ik er niet zoveel aan om op zo'n koets te zitten en naar die paardenbillen te kijken, zit er liever op

@Jesziica: Ja en het is haar grote vriend ook nog eens, nouja vriend, het is meer haar kindje. Hij ziet Vera echt als een soort mama, hij moet ook altijd bij "mams" knuffelen
@mir: ja nou moet je helemaal een keer komen hoor, kunnen we lekker samen gaan rijden. En die boett had ik dan toch goed gemerkt, voor mijn gevoel zat ie bij Nena ruimer, maarja ik ben allang blij dat we uit de brand geholpen zijn
@Sandrien: Nee ik geloof het nog steeds niet joh, zit nog steeds op een hele grote roze wolk. Ik wil de pagony gaan kopen volgend jaar, alleen die is qua maten anders ingedeeld........... welke maat is dit als je niet naar de boett maat kijkt?