weer een scheer vraag :S
weer een scheer vraag :S
Misschien wel een vraag die hier al 100x heeft gestaan, maar wanneer gaan jullie nu scheren?
Veline heeft al wel een redelijke vacht gekregen en de temperaturen gaan weer omhoog. Ik zat te denken om haar misschien volgende week al te scheren als het zo gaat blijven. Wat raden jullie aan?
Veline heeft al wel een redelijke vacht gekregen en de temperaturen gaan weer omhoog. Ik zat te denken om haar misschien volgende week al te scheren als het zo gaat blijven. Wat raden jullie aan?
Dewi, mijn eerste eigen knappe fjorden dame!!!
Veline, 1e klasse model!
Mijn meissie is dus STERMERRIE!!!
M1 + 7
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
Ik denk als ik dat van Kelly en Viv lees dat ik Veline, misschien ook dit weekend of begin volgende week kaal scheer.
Ze heeft het nu met rijden al snel warm. Denken jullie dat het slecht is voor het veulen om te scheren?
Ze heeft het nu met rijden al snel warm. Denken jullie dat het slecht is voor het veulen om te scheren?
Dewi, mijn eerste eigen knappe fjorden dame!!!
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
Iza is vorig jaar toen ze drachtig was twee keer geschoren, een keer in september (het was toen ook zo warm) en een keer in november. Gewoon zorgen dat ze het niet te koud krijgt, dat haar weerstand niet teveel daalt, dan kan het voor het veulen echt geen kwaad.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Prisca gaat 1 november weer kaal 
Dat doe ik omdat Pris zo vreselijk zweet tijdens het rijden met zo'n teddyvacht!

Dat doe ik omdat Pris zo vreselijk zweet tijdens het rijden met zo'n teddyvacht!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Ik ben nu toch ook aan het twijfelen om Louis te vragen of Alm niet gedeeltelijk geschoren mag worden, hij zit nu al zo dik in z'n vacht en wordt er ook niet beter op he. Het is alles behalve gezellig voor hem (en voor mij)
maar hij gaat iig niet helemaal kaal
maar hij gaat iig niet helemaal kaal
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
We gaan dit jaar Vestgard ook scheren.
Denk over een week of twee. Eens kijken hoe het bevalt
Denk over een week of twee. Eens kijken hoe het bevalt

Vestgard
Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4
!
Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!

Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4

Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!
- jezzikaatje
- Contacteer:
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik heb een scheermachien besteld en zodra die binnen is gaat ie gelijk in gebruik! 

Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Ik ga vera zo metteen doen!
valt wel mee Yvette, gewoon wat cribox of iets dergelijks op de deken en na een paar keer weet ik echt wel dat het niet lekker is zo'n dekken in zijn bek nemen. zo hebben we het romeo de beroemde dekensloper ook afgeleerd!yvette schreef:Iza is vorig jaar toen ze drachtig was twee keer geschoren, een keer in september (het was toen ook zo warm) en een keer in november. Gewoon zorgen dat ze het niet te koud krijgt, dat haar weerstand niet teveel daalt, dan kan het voor het veulen echt geen kwaad.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Feetje gaat binnenkort weer over op de korte haren, ik vroeg me alleen of of jullie ook de benen en de onderkant van de buik scheren?
Ik zat te denken om op die delen het haar te laten zitten, omdat Fee 24/7 in de paddock staat, er is wel een grote inloopstal waarin het zeer warm is maar ze moeten ook verplicht een aantal uren buiten staan van de stalbaas.
dag

Ik zat te denken om op die delen het haar te laten zitten, omdat Fee 24/7 in de paddock staat, er is wel een grote inloopstal waarin het zeer warm is maar ze moeten ook verplicht een aantal uren buiten staan van de stalbaas.
dag
Feetje gaat binnenkort weer over op de korte haren, ik vroeg me alleen of of jullie ook de benen en de onderkant van de buik scheren?
dag

dag